C1000 springt met boeken in op Kroningsdag | RetailDetail

C1000 springt met boeken in op Kroningsdag

C1000 springt met boeken in op Kroningsdag

Supermarktketen C1000 springt de komende weken in op de Kroningsdag die voor 30 april op het programma staat. De keten brengt boeken uit die zijn gewijd aan koningin Beatrix en de komende koning Willem-Alexander.

Lancering op 18 april

De boeken zijn geschreven tv-verslaggever en koningshuiskenner Marc van der Linden. Het gaat om de boeken 'Beatrix, portret van onze koningin' en 'Willem-Alexander, portret van onze nieuwe koning'. De boeken zullen op 18 april worden gelanceerd tijdens een bijeenkomst. C1000 wil nog niet kwijt of de boeken verkocht gaan worden in de winkels of dat het een loyalty-actie betreft waarbij klanten de boeken gratis krijgen of met korting kunnen kopen bij het boodschappen doen.

 

Televisiepresentatrice Eva Jinek neemt de presentatie van de boeken van Marc van der Linden voor haar rekening. Bij de presentatie zal een panel van fotografen samen met de auteur vertellen over hun ervaringen met het koningshuis. Mogelijk komen ook andere supermarktketens nog met acties speciaal gericht op de troonwisseling in Nederland. Met de boeken laat moederconcern Jumbo zien nog altijd bijzondere activiteiten te organiseren rond de C1000-supermarkten.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Waarom grote FMCG-fabrikanten meer geld vrijmaken voor innovatie

25/05/2018

Zowel Nestlé als Kraft Heinz maakten zopas nieuwe investeringen bekend in onderzoek en ontwikkeling. De grote merkfabrikanten voelen de hete adem van innovatieve startups in de nek en willen sneller schakelen.

Multinationals gezakt voor gezonde voeding

24/05/2018

Voedingsmultinationals leveren nog te weinig inspanningen om hun producten gezonder te maken, zegt de Access to Nutrition Foundation. Nestlé, Unilever en Danone behoren tot de besten van de klas.  

Ahold Delhaize start digitaal laboratorium in de VS

22/05/2018

De Amerikaanse tak van Ahold Delhaize richt een nieuw bedrijf op dat zich toespitst op digitale innovatie: Peapod Digital Labs wordt een laboratorium voor nieuwe strategieën op het gebied van digitalisering, e-commerce en personalisatie. 

Carrefour en Tencent openen hightechwinkel in Shanghai

22/05/2018

In het zopas geopende winkelconcept ‘Le Marché’, het eerste resultaat van het recente partnership tussen Carrefour en Tencent, kunnen klanten betalen via gezichtsherkenning aan onbemande check-outs.

Holland & Barrett wil veganistische winkels openen

17/05/2018

De Britse gezondheidsketen Holland & Barrett (in de Benelux vroeger Essenza) plant volledig veganistische winkels te openen. Dat is immers een trend waar de keten op moet inpikken, vindt CEO Peter Aldis.

Nestlé op dieet: snoeit verder in suiker, vet en zout

17/05/2018

Nestlé wil nog meer gaan snijden in de suiker-, zout- en vetgehaltes van zijn producten. Zo wil het voedingsconcern inspelen op de wereldwijde vraag naar gezondere voeding.