C1000 springt met boeken in op Kroningsdag

C1000 springt met boeken in op Kroningsdag

Supermarktketen C1000 springt de komende weken in op de Kroningsdag die voor 30 april op het programma staat. De keten brengt boeken uit die zijn gewijd aan koningin Beatrix en de komende koning Willem-Alexander.

Lancering op 18 april

De boeken zijn geschreven tv-verslaggever en koningshuiskenner Marc van der Linden. Het gaat om de boeken 'Beatrix, portret van onze koningin' en 'Willem-Alexander, portret van onze nieuwe koning'. De boeken zullen op 18 april worden gelanceerd tijdens een bijeenkomst. C1000 wil nog niet kwijt of de boeken verkocht gaan worden in de winkels of dat het een loyalty-actie betreft waarbij klanten de boeken gratis krijgen of met korting kunnen kopen bij het boodschappen doen.

 

Televisiepresentatrice Eva Jinek neemt de presentatie van de boeken van Marc van der Linden voor haar rekening. Bij de presentatie zal een panel van fotografen samen met de auteur vertellen over hun ervaringen met het koningshuis. Mogelijk komen ook andere supermarktketens nog met acties speciaal gericht op de troonwisseling in Nederland. Met de boeken laat moederconcern Jumbo zien nog altijd bijzondere activiteiten te organiseren rond de C1000-supermarkten.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Schotland voert als eerste minimumprijs in voor alcohol

21/11/2017

Schotland heeft een wereldprimeur te pakken, want het mag eindelijk een minimumprijs voor alcohol invoeren. De wet werd in 2012 al goedgekeurd, maar werd sindsdien tegengehouden door de whiskystokers.

Albert Heijn levert in Amsterdam binnen 15 minuten

21/11/2017

Albert Heijn levert sinds kort op de Amsterdamse Zuidas online bestellingen binnen 15 minuten aan huis of op kantoor. Het maakt daarvoor gebruik van fietskoeriers en heeft met ahtogodelivery.nl een speciale website gelanceerd.

Greenpeace komt met kritische parodie op kerstreclame Coca-Cola

20/11/2017

Voor veel mensen betekent de kerstreclame van Coca-Cola op tv de echte start van de kerstperiode. Dit jaar heeft Greenpeace echter een parodie daarop gemaakt, waarin de organisatie de aandacht legt op de vervuiling waarvoor de frisdrankmaker verantwoordelijk is.

Alibaba investeert 2,5 miljard in Auchan-dochter

20/11/2017

De Chinese e-commercereus Alibaba heeft een belang van 36% genomen in supermarktbedrijf Sun Art Retail Group. Met 450 supermarkten is dat de tweede grootste supermarktketen van China, en de Franse retailer Auchan is er de grootste aandeelhouder.

Colruyt controleert vleesleveranciers nu ook zelf

20/11/2017

Colruyt verscherpt de controle op zijn vleesproducten na de reeks schandalen die de vleessector de voorbije maanden alweer in een negatief daglicht stelde. In opdracht van de warenhuisketen licht een externe partner de slachthuizen onaangekondigd door.

Passoã maakt Lucas Bols vreugdedronken

16/11/2017

De omzet van sterkedrankenproducent Lucas Bols steeg in de eerste zes maanden van het gebroken boekjaar met 23,8% naar 48,8 miljoen euro. Op een half procent na dankt Bols die groei volledig aan de integratie van likeurmerk Passoã.

Back to top