Caddyhome.be verhuist naar Delhaize.be

Caddyhome.be verhuist naar Delhaize.be

Caddyhome.be verhuist naar Delhaize.be

Klanten die hun boodschappen laten aan huis leveren via Caddyhome, worden voortaan doorgestuurd naar de webshop van Delhaize.be. Die webshop werd meteen aangepast en uitgebreid.

Nieuwe app

Volgens Delhaize krijgen klanten nu toegang tot een nog uitgebreider aanbod dan eerder bij Caddyhome. Op de online shop kunnen ze bovendien genieten van dezelfde prijzen en dezelfde promoties als in de fysieke vestigingen. Bovendien werd ook de app van Delhaize bijgewerkt, waardoor die nu gebruiksvriendelijker moet zijn. Delhaize hoopt dat zo nog meer klanten de stap zetten naar het online bestellen van hun dagelijkse boodschappen.

 

Klanten kunnen bij de online aankoop kiezen tussen levering aan huis of ophalen in een winkel naar keuze. Levering aan huis kost standaard 9,95 euro, maar indien de klant het product van de week aankoopt, daalt die kost naar 5,45 euro. De korting voor grote aankopen valt wel weg.

 

Gebruikers van Caddyhome die naar de website surfen, worden momenteel al doorgestuurd naar de site van Delhaize, waar ze de melding krijgen dat Caddyhome verdwijnt en dat ze een nieuwe account moeten maken bij Delhaize.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Meer omzet, minder winst voor Sligro

19/07/2018

In de eerste helft van het jaar steeg de omzet van Sligro Food Group met 11% tot 1,1 miljard euro, maar de nettowinst daalde van 26 miljoen naar 25 miljoen euro.

Illy wordt opgevrijd door Douwe Egberts en Nestlé

18/07/2018

Er komt voorlopig geen einde aan de consolidatiebewegingen in de koffiesector. Zowel JAB als Nestlé tonen interesse in het Italiaanse Illycaffè, maar het is niet zeker of de familie het bedrijf wil verkopen.

Kweekvlees tegen 2021 in de winkel?

18/07/2018

De commercialisering van laboratoriumvlees komt een stap dichterbij. Pionier Mosa Meat heeft 7,5 miljoen euro opgehaald voor de bouw van een fabriek die binnen drie jaar een betaalbaar product op de markt zal brengen.

Aldi zet in op hernieuwbare energie

17/07/2018

Aldi Nord publiceerde zopas een ambitieus internationaal klimaatbeleid: de retailer wil de uitstoot van broeikasgassen met 40% terugdringen tegen 2021 en onthult in zijn tweede duurzaamheidsrapport enkele sprekende cijfers.

Nog flink wat groeipotentieel voor discounters in West-Europa

16/07/2018

Ondanks overbewinkeling in heel wat Europese markten plannen discounters tegen 2023 tien miljoen vierkante meter bijkomende winkeloppervlakte op het continent. Ook in zogenaamd verzadigde markten als de Duitse en de Britse liggen er mooie groeikansen, meent LZ Retailytics.

Delhaize-café siert hoofdkantoor Ahold Delhaize

16/07/2018

Sinds kort is het merk Delhaize sterker aanwezig op het hoofdkantoor van Ahold Delhaize in Zaandam: de retailer opende er een café dat versierd is met stukken uit de rijke geschiedenis van De Leeuw.