Caddyhome.be verhuist naar Delhaize.be

Caddyhome.be verhuist naar Delhaize.be

Caddyhome.be verhuist naar Delhaize.be

Klanten die hun boodschappen laten aan huis leveren via Caddyhome, worden voortaan doorgestuurd naar de webshop van Delhaize.be. Die webshop werd meteen aangepast en uitgebreid.

Nieuwe app

Volgens Delhaize krijgen klanten nu toegang tot een nog uitgebreider aanbod dan eerder bij Caddyhome. Op de online shop kunnen ze bovendien genieten van dezelfde prijzen en dezelfde promoties als in de fysieke vestigingen. Bovendien werd ook de app van Delhaize bijgewerkt, waardoor die nu gebruiksvriendelijker moet zijn. Delhaize hoopt dat zo nog meer klanten de stap zetten naar het online bestellen van hun dagelijkse boodschappen.

 

Klanten kunnen bij de online aankoop kiezen tussen levering aan huis of ophalen in een winkel naar keuze. Levering aan huis kost standaard 9,95 euro, maar indien de klant het product van de week aankoopt, daalt die kost naar 5,45 euro. De korting voor grote aankopen valt wel weg.

 

Gebruikers van Caddyhome die naar de website surfen, worden momenteel al doorgestuurd naar de site van Delhaize, waar ze de melding krijgen dat Caddyhome verdwijnt en dat ze een nieuwe account moeten maken bij Delhaize.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Multinationals gebuisd voor gezonde voeding

24/05/2018

Voedingsmultinationals leveren nog te weinig inspanningen om hun producten gezonder te maken, zegt de Access to Nutrition Foundation. Nestlé, Unilever en Danone behoren tot de besten van de klas.  

Ahold Delhaize start digitaal laboratorium in de VS

22/05/2018

De Amerikaanse tak van Ahold Delhaize richt een nieuw bedrijf op dat zich toespitst op digitale innovatie: Peapod Digital Labs wordt een laboratorium voor nieuwe strategieën op het gebied van digitalisering, e-commerce en personalisatie. 

Carrefour en Tencent openen hightechwinkel in Shanghai

22/05/2018

In het zopas geopende winkelconcept ‘Le Marché’, het eerste resultaat van het recente partnership tussen Carrefour en Tencent, kunnen klanten betalen via gezichtsherkenning aan onbemande check-outs.

Holland & Barrett wil veganistische winkels openen

17/05/2018

De Britse gezondheidsketen Holland & Barrett (in de Benelux vroeger Essenza) plant volledig veganistische winkels te openen. Dat is immers een trend waar de keten op moet inpikken, vindt CEO Peter Aldis.

Nestlé op dieet: snoeit verder in suiker, vet en zout

17/05/2018

Nestlé wil nog meer gaan snijden in de suiker-, zout- en vetgehaltes van zijn producten. Zo wil het voedingsconcern inspelen op de wereldwijde vraag naar gezondere voeding.

Jumbo opent zijn vierde Jumbo Foodmarkt

17/05/2018

Vijf jaar na de opening van de allereerste Jumbo Foodmarkt (in Breda), heeft Jumbo in de Utrechtse wijk Leidsche Rijn zijn vierde foodmarkt geopend. Het is meteen de grootste supermarkt van de regio Utrecht.