Carrefour breidt app uit | RetailDetail

Carrefour breidt app uit

Carrefour breidt app uit
Carrefour

Supermarktketen Carrefour heeft de mogelijkheden van zijn app uitgebreid met zes nieuwe functionaliteiten, waaronder een manier om kortingsbonnen automatisch te verwerken.

 

Automatische kortingsbonnen

In het oude systeem konden gebruikers van de app kortingsbonnen ook al via de app aan de kassa tonen, om zo hun kortingen te krijgen. Voortaan moet zelfs dat niet meer: zodra de Carrefour Bonus Card aan de kassa wordt gescand, worden kortingen die in de app geactiveerd zijn ook onmiddellijk verrekend aan de kassa. Ook de kortingsbon van 5 euro die de klant krijgt wanneer hij voldoende bonuspunten heeft verzameld, kan automatisch gegenereerd en geactiveerd worden via de app. Er worden ook meldingen gestuurd wanneer één van de 250 favoriete producten van de klant in promotie staat.

 

In de app kan ook de aankoopgeschiedenis bekeken worden en die kan gebruikt worden om online nieuwe bestellingen te plaatsen.

 

Eerder was het al mogelijk om via de app de Bonus Card te digitaliseren, een filiaal van Carrefour te zoeken of een factuur aan te vragen. Daarnaast bevat de app ook meer dan duizend recepten en de folders van Carrefour.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Nog flink wat groeipotentieel voor discounters in West-Europa

16/07/2018

Ondanks overbewinkeling in heel wat Europese markten plannen discounters tegen 2023 tien miljoen vierkante meter bijkomende winkeloppervlakte op het continent. Ook in zogenaamd verzadigde markten als de Duitse en de Britse liggen er mooie groeikansen, meent LZ Retailytics.

Delhaize-café siert hoofdkantoor Ahold Delhaize

16/07/2018

Sinds kort is het merk Delhaize sterker aanwezig op het hoofdkantoor van Ahold Delhaize in Zaandam: de retailer opende er een café dat versierd is met stukken uit de rijke geschiedenis van De Leeuw.

Eerste gezonde eetmuur in Amsterdam

13/07/2018

Eind augustus opent in de Kinkerstraat van Amsterdam de Health Food Wall. Goed nieuws voor de liefhebbers van gezonde voeding die een salade boven een kroket verkiezen.

Starbucks wil af van plastic rietjes

12/07/2018

De Amerikaanse koffieketen Starbucks doet vanaf 2020 plastic rietjes in de ban. Een kleine stap voor de koffiefan, maar een grote stap voor het milieu: de koffiegigant gebruikt immers wereldwijd zo’n miljard rietjes per jaar.

AB InBev in tandem met Turkse Efes op Russische markt

12/07/2018

Om het tanende succes op de Russische markt te counteren, heeft AB InBev zijn actitviteiten in het land van Vladimir Poetin ondergebracht in een joint venture met het Turkse Anadolu Efes.

Ondernemers akkoord met einde Emté

11/07/2018

De ondernemers van Emté hebben de overgang van hun keten naar Coop en Jumbo na een stemming goedgekeurd. Waarschijnlijk zullen alle partners de overeenkomst spoedig ondertekenen.