Carrefour Drive maakt bestellingen de dag zelf klaar

Carrefour Drive maakt bestellingen de dag zelf klaar

Carrefour Drive maakt bestellingen de dag zelf klaar
Carrefour

Vanaf vandaag zet Carrefour bestellingen die voor 14u geplaatst worden op Carrefour Drive, de dag zelf nog klaar. De dienst is beschikbaar in acht hypermarkten en één market van Carrefour, verspreid over het hele land.

De dag zelf nog afhalen

De Franse keten breidt zijn Belgische online service uit met de mogelijkheid om bestellingen die voor 14u op Carrefour Drive werden gemaakt, vier uur later al af te halen. Daarmee komt de supermarktketen tegemoet aan de vraag van klanten die dringend of onverwacht iets nodig hebben, en die geen tijd hebben om hun boodschappen in de winkel zelf te doen.

 

Hiermee versterkt Carrefour België haar online dienstenaanbod dat al thuislevering daags na bestelling door PostNL en zelfs binnen het uur door Bringr (beschikbaar in sommige Express-winkels) omvatte. De mogelijkheid om klassieke boodschappen online te bestellen en bij een zogenaamde 'drive' af te halen bestaat sinds 2013.

 

De nieuwe dienst is beschikbaar bij Market Groenplaats in Antwerpen en in de hypermarkten Carrefour van Bièrges (Waver), Burcht (bij Antwerpen), Evere (Brussel), Froyennes (Doornik), Grands Prés (Bergen), Herstal (Luik), Oostakker (Gent) en Oudergem (Brussel).

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Supermarkten scoren barslecht in onderzoek Oxfam Novib

21/06/2018

De vijf grootste supermarktketens in Nederland (Albert Heijn, Jumbo, Lidl, Aldi en PLUS) houden de economische uitbuiting van mensen die in ontwikkelingslanden ons voedsel produceren, in stand. Dat zegt Oxfam Novib in een vandaag verschenen rapport.

Frankrijk plant taks op e-commerce

21/06/2018

Online bestellingen zouden duurder kunnen worden voor Franse consumenten: een nieuw wetsvoorstel voorziet een taks van 1 tot 2% op de verkoopprijs, in functie van de afstand die een product heeft afgelegd.

Avontuurlijke bierliefhebbers vormen uitdaging voor kleine brouwers

20/06/2018

Wereldwijd blijft de consumptie van ‘craft beer’ flink stijgen, maar merktrouw is voor de liefhebbers van artisanale speciaalbieren een erg relatief begrip. Dat betekent een uitdaging voor de producenten.

Colruyt Group presteert beter dan verwacht

19/06/2018

Mede dankzij een sterk eindejaar kon Colruyt Group afgelopen boekjaar zijn marktaandeel opnieuw licht verhogen. Een beetje tegen de verwachtingen in bleven de marges op peil. Ook de onlineactiviteiten deden het goed.

Google investeert 550 miljoen dollar in JD.com

18/06/2018

Niemand wil de trein missen in de snel groeiende Aziatische markt. Ook Google heeft dat begrepen: de Amerikanen nemen een participatie in JD.com, de grote concurrent van Alibaba.

Betalen met Appie bij Albert Heijn

15/06/2018

In Haarlem en Utrecht kunnen shoppers deze zomer bij Albert Heijn betalen met hun Appie-app.  De komende drie maanden voert de keten er een test met kassaloos shoppen, waarbij klanten met de app boodschappen scannen en betalen.