Carrefour Market Groenplaats levert binnen uur aan huis | RetailDetail

Carrefour Market Groenplaats levert binnen uur aan huis

Carrefour Market Groenplaats levert binnen uur aan huis

De Carrefour Market aan de Groenplaats in Antwerpen is in een volledig nieuw jasje gestoken, met aandacht voor milieu en doorstroming. Bijzonder is dat de winkel voortaan binnen het uur aan huis levert bij zijn klanten.

Duurzaam

De Carrefour Market heeft een oppervlakte van 2.050 m² en werd volledig opnieuw ingericht. De gangen zijn nu breder, wat het winkelcomfort moet verhogen en voor betere doorstroming moet zorgen. Daarbij werd er ook voor milieuvriendelijke oplossingen gekozen, zoals ledverlichting, duurzame materialen en nieuwe energiezuinige koelinstallaties op CO2. Dankzij een nieuw kassasysteem moeten de wachttijden aan de kassa ook korter worden.

 

Qua assortiment koos Carrefour voor veel lokale producten en snelle maaltijdoplossingen. Klanten van de supermarkt kunnen er alles vinden voor het ontbijt tot het avondeten, met een broodjesbar, een yoghurtmachine, vers brood en koffiekoeken. Er is ook een volledige sushibar en een ruim aanbod aan slaatjes, wraps en bereide maaltijden, waaronder verse pizza.

 

Boodschappen aan huis geleverd

Ook voor de online klant zijn er wat vernieuwingen, want bestellingen van drive.be kunnen voortaan in de winkel afgehaald worden. Daarnaast lanceert Carrefour een volledig nieuwe service: klanten krijgen immers de mogelijkheid om hun boodschappen in de winkel te doen en daar achter te laten. Die kunnen dan binnen het uur gratis aan huis worden geleverd. Carrefour wil zo inspelen op de klant in de stad, die vaak met de fiets of het openbaar vervoer komt. Klanten moeten wel voor minstens 30 euro aankopen en in de Antwerpse regio wonen.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Supermarkten scoren barslecht in onderzoek Oxfam Novib

21/06/2018

De vijf grootste supermarktketens in Nederland (Albert Heijn, Jumbo, Lidl, Aldi en PLUS) houden de economische uitbuiting van mensen die in ontwikkelingslanden ons voedsel produceren, in stand. Dat zegt Oxfam Novib in een vandaag verschenen rapport.

Avontuurlijke bierliefhebbers vormen uitdaging voor kleine brouwers

20/06/2018

Wereldwijd blijft de consumptie van ‘craft beer’ flink stijgen, maar merktrouw is voor de liefhebbers van artisanale speciaalbieren een erg relatief begrip. Dat betekent een uitdaging voor de producenten.

Colruyt Group presteert beter dan verwacht

19/06/2018

Mede dankzij een sterk eindejaar kon Colruyt Group afgelopen boekjaar zijn marktaandeel opnieuw licht verhogen. Een beetje tegen de verwachtingen in bleven de marges op peil. Ook de onlineactiviteiten deden het goed.

Betalen met Appie bij Albert Heijn

15/06/2018

In Haarlem en Utrecht kunnen shoppers deze zomer bij Albert Heijn betalen met hun Appie-app.  De komende drie maanden voert de keten er een test met kassaloos shoppen, waarbij klanten met de app boodschappen scannen en betalen.

Jumbo richt Belgische vennootschap op

13/06/2018

De Nederlandse supermarktketen Jumbo lijkt nu echt op weg naar België: ze heeft immers recent in Antwerpen de vennootschap bvba Jumbo België opgericht.

Carrefour in zee met Google

12/06/2018

De digitale transformatie van retailgroep Carrefour komt in een versnelling door een partnerschap met Google. Franse consumenten zullen kennismaken met nieuwe retailmodellen en koopervaringen, zegt de retailer.