Rob The Gourmets’ Market wil tweede filiaal in Ukkel

Carrefour plant tweede Rob The Gourmets’ Market in Ukkel

Carrefour plant tweede Rob The Gourmets’ Market in Ukkel

Supermarktketen Carrefour heeft beslist haar luxedochter Rob The Gourmets’ Market in 2020 een tweede filiaal te laten openen in Ukkel. De nieuwe winkel moet 2.500 m² groot worden en richt zich op veeleisende klanten.

Bouwaanvraag ingediend

Delicatessensupermarkt Rob is momenteel al te vinden in Sint-Pieters-Woluwe met een voedingswinkel en een restaurant. Vanwege het succes van dat concept werd besloten om een bouwaanvraag in te dienen voor een tweede vestiging in Ukkel.

 

In de nieuwe winkel wordt 1.500 m² ingevuld met commerciële ruimte. Daar zullen klanten vanaf 2020 terecht kunnen voor vleeswaren, kaas, brood, gebak en vis van hoge kwaliteit.

 

Rob bestaat al sinds 1946 en heeft zich altijd gericht op het ondersteunen van kleine producenten en bekwame ambachtslieden. Klanten bij Rob The Gourmets’ Market kunnen dan ook op regelmatige basis nieuwe producten ontdekken in de winkel.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Holland & Barrett wil veganistische winkels openen

17/05/2018

De Britse gezondheidsketen Holland & Barrett (in de Benelux vroeger Essenza) plant volledig veganistische winkels te openen. Dat is immers een trend waar de keten op moet inpikken, vindt CEO Peter Aldis.

Nestlé op dieet: snoeit verder in suiker, vet en zout

17/05/2018

Nestlé wil nog meer gaan snijden in de suiker-, zout- en vetgehaltes van zijn producten. Zo wil het voedingsconcern inspelen op de wereldwijde vraag naar gezondere voeding.

Jumbo opent zijn vierde Jumbo Foodmarkt

17/05/2018

Vijf jaar na de opening van de allereerste Jumbo Foodmarkt (in Breda), heeft Jumbo in de Utrechtse wijk Leidsche Rijn zijn vierde foodmarkt geopend. Het is meteen de grootste supermarkt van de regio Utrecht.

Analyse: Zes redenen waarom grote merken onder druk staan

17/05/2018

Wereldmerken ondervinden steeds meer concurrentie van kleine, lokale spelers. Volgens sommige waarnemers zijn de gouden jaren van de merken zelfs voorbij. Misschien voorbarig, maar enkele trends tekenen zich toch af.

Coca-Cola blijft sterkste wereldmerk, lokale merken groeien

17/05/2018

Coca-Cola, Colgate en Maggi zijn wereldwijd de populairste FMCG-merken, blijkt uit een nieuw rapport van Kantar Worldpanel. Lokale merken knabbelen echter aan het marktaandeel van de grote jongens.

Extra korting voor Amazon Prime-leden bij Whole Foods

17/05/2018

Amazon Prime-leden krijgen een extra korting op honderden producten bij Whole Foods, de supermarktketen die sinds juni in handen is van de Amerikaanse e-commercegigant. Achter de toenadering zit een duidelijke strategie, zeggen specialisten.