Carrefour toont allergenen in app | RetailDetail

Carrefour toont allergenen in app

Carrefour toont allergenen in app

Carrefour heeft een extra functie toegevoegd aan zijn app: gebruikers kunnen voortaan producten scannen om meer informatie te krijgen over allergenen, zodat ze beter kunnen inschatten of er mogelijk problemen mee zijn.

 

Uitbreiding app

Klanten kunnen dankzij de nieuwe functie niet alleen sneller kijken welke allergenen een product bevat, ze krijgen ook meteen een beter zicht op de ingrediënten. Ze moeten de lijst immers niet meer aflezen van de verpakking, maar kunnen die nu gedetailleerd bekijken via de app.

 

Carrefour blijft zo sterk inzetten op de uitbreiding van de eigen app. Begin vorige maand werden er al zes nieuwe functionaliteiten toegevoegd. Zo verwerkt de app nu ook kortingsbonnen en kan de klant onder andere de eigen aankoopgeschiedenis raadplegen. Eerder was het al mogelijk om de Carrefour Bonus Card te digitaliseren en volledig te gebruiken via de app. Daarnaast bevat ze ook meer dan duizend recepten en de folders van Carrefour.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Holland & Barrett wil veganistische winkels openen

17/05/2018

De Britse gezondheidsketen Holland & Barrett (in de Benelux vroeger Essenza) plant volledig veganistische winkels te openen. Dat is immers een trend waar de keten op moet inpikken, vindt CEO Peter Aldis.

Nestlé op dieet: snoeit verder in suiker, vet en zout

17/05/2018

Nestlé wil nog meer gaan snijden in de suiker-, zout- en vetgehaltes van zijn producten. Zo wil het voedingsconcern inspelen op de wereldwijde vraag naar gezondere voeding.

Jumbo opent zijn vierde Jumbo Foodmarkt

17/05/2018

Vijf jaar na de opening van de allereerste Jumbo Foodmarkt (in Breda), heeft Jumbo in de Utrechtse wijk Leidsche Rijn zijn vierde foodmarkt geopend. Het is meteen de grootste supermarkt van de regio Utrecht.

Analyse: Zes redenen waarom grote merken onder druk staan

17/05/2018

Wereldmerken ondervinden steeds meer concurrentie van kleine, lokale spelers. Volgens sommige waarnemers zijn de gouden jaren van de merken zelfs voorbij. Misschien voorbarig, maar enkele trends tekenen zich toch af.

Coca-Cola blijft sterkste wereldmerk, lokale merken groeien

17/05/2018

Coca-Cola, Colgate en Maggi zijn wereldwijd de populairste FMCG-merken, blijkt uit een nieuw rapport van Kantar Worldpanel. Lokale merken knabbelen echter aan het marktaandeel van de grote jongens.

Extra korting voor Amazon Prime-leden bij Whole Foods

17/05/2018

Amazon Prime-leden krijgen een extra korting op honderden producten bij Whole Foods, de supermarktketen die sinds juni in handen is van de Amerikaanse e-commercegigant. Achter de toenadering zit een duidelijke strategie, zeggen specialisten.