Carrefour toont allergenen in app | RetailDetail

Carrefour toont allergenen in app

Carrefour toont allergenen in app

Carrefour heeft een extra functie toegevoegd aan zijn app: gebruikers kunnen voortaan producten scannen om meer informatie te krijgen over allergenen, zodat ze beter kunnen inschatten of er mogelijk problemen mee zijn.

 

Uitbreiding app

Klanten kunnen dankzij de nieuwe functie niet alleen sneller kijken welke allergenen een product bevat, ze krijgen ook meteen een beter zicht op de ingrediënten. Ze moeten de lijst immers niet meer aflezen van de verpakking, maar kunnen die nu gedetailleerd bekijken via de app.

 

Carrefour blijft zo sterk inzetten op de uitbreiding van de eigen app. Begin vorige maand werden er al zes nieuwe functionaliteiten toegevoegd. Zo verwerkt de app nu ook kortingsbonnen en kan de klant onder andere de eigen aankoopgeschiedenis raadplegen. Eerder was het al mogelijk om de Carrefour Bonus Card te digitaliseren en volledig te gebruiken via de app. Daarnaast bevat ze ook meer dan duizend recepten en de folders van Carrefour.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Carrefour gaat So.bio met overname Franse bioketen

20/07/2018

Carrefour onthult zijn biologische ambities met de overname van So.bio, een lokale bioketen met acht winkels in het zuidwesten van Frankrijk. De keten wil graag nationale dekking krijgen.

Meer omzet, minder winst voor Sligro

19/07/2018

In de eerste helft van het jaar steeg de omzet van Sligro Food Group met 11% tot 1,1 miljard euro, maar de nettowinst daalde van 26 miljoen naar 25 miljoen euro.

Illy wordt opgevrijd door Douwe Egberts en Nestlé

18/07/2018

Er komt voorlopig geen einde aan de consolidatiebewegingen in de koffiesector. Zowel JAB als Nestlé tonen interesse in het Italiaanse Illycaffè, maar het is niet zeker of de familie het bedrijf wil verkopen.

Kweekvlees tegen 2021 in de winkel?

18/07/2018

De commercialisering van laboratoriumvlees komt een stap dichterbij. Pionier Mosa Meat heeft 7,5 miljoen euro opgehaald voor de bouw van een fabriek die binnen drie jaar een betaalbaar product op de markt zal brengen.

Aldi zet in op hernieuwbare energie

17/07/2018

Aldi Nord publiceerde zopas een ambitieus internationaal klimaatbeleid: de retailer wil de uitstoot van broeikasgassen met 40% terugdringen tegen 2021 en onthult in zijn tweede duurzaamheidsrapport enkele sprekende cijfers.

Nog flink wat groeipotentieel voor discounters in West-Europa

16/07/2018

Ondanks overbewinkeling in heel wat Europese markten plannen discounters tegen 2023 tien miljoen vierkante meter bijkomende winkeloppervlakte op het continent. Ook in zogenaamd verzadigde markten als de Duitse en de Britse liggen er mooie groeikansen, meent LZ Retailytics.