Carrefour verlaagt bezorgkosten online bestellingen | RetailDetail

Carrefour verlaagt bezorgkosten online bestellingen

Carrefour verlaagt bezorgkosten online bestellingen

Carrefour België wil meer klanten aanzetten om online te winkelen en verlaagt daarom de bezorgkosten. Naar eigen zeggen biedt het zo de goedkoopste thuislevering in de Belgische retail aan.

 

Gratis vanaf 150 euro

Voorheen kostte de thuislevering van een online bestelling bij Carrefour 14,45 euro, maar voortaan is dat nog maar 9,50 euro. Voor bestellingen boven 150 euro is de levering zelfs volledig gratis. Bij concurrent Delhaize kost thuislevering 9,95 euro, al is dat maar half zoveel bij promoties. 

 

“Met deze verschillende distributiekanalen biedt Carrefour elke klant de mogelijkheid om zijn boodschappen (food of non-food) te doen wanneer en hoe hij dat wil, geleverd op het moment dat hem het beste past, voor de laagste prijs in België of gratis”, aldus Carrefour. De groep breidde onlangs ook al de mogelijkheden van de mobiele app uit, waardoor gebruikers onder andere eenvoudiger kortingen kunnen gebruiken en hun aankoopgeschiedenis kunnen bekijken.

 

De thuislevering blijft overigens gratis voor de Simply You Box. Bestellingen als multimedia, huishoudapparaten, baby, speelgoed, cultuur & vrije tijd, doe-het-zelf & tuin worden gratis geleverd vanaf 50 euro.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Ahold Delhaize start digitaal laboratorium in de VS

22/05/2018

De Amerikaanse tak van Ahold Delhaize richt een nieuw bedrijf op dat zich toespitst op digitale innovatie: Peapod Digital Labs wordt een laboratorium voor nieuwe strategieën op het gebied van digitalisering, e-commerce en personalisatie. 

Carrefour en Tencent openen hightechwinkel in Shanghai

22/05/2018

In het zopas geopende winkelconcept ‘Le Marché’, het eerste resultaat van het recente partnership tussen Carrefour en Tencent, kunnen klanten betalen via gezichtsherkenning aan onbemande check-outs.

Holland & Barrett wil veganistische winkels openen

17/05/2018

De Britse gezondheidsketen Holland & Barrett (in de Benelux vroeger Essenza) plant volledig veganistische winkels te openen. Dat is immers een trend waar de keten op moet inpikken, vindt CEO Peter Aldis.

Nestlé op dieet: snoeit verder in suiker, vet en zout

17/05/2018

Nestlé wil nog meer gaan snijden in de suiker-, zout- en vetgehaltes van zijn producten. Zo wil het voedingsconcern inspelen op de wereldwijde vraag naar gezondere voeding.

Jumbo opent zijn vierde Jumbo Foodmarkt

17/05/2018

Vijf jaar na de opening van de allereerste Jumbo Foodmarkt (in Breda), heeft Jumbo in de Utrechtse wijk Leidsche Rijn zijn vierde foodmarkt geopend. Het is meteen de grootste supermarkt van de regio Utrecht.

Analyse: Zes redenen waarom grote merken onder druk staan

17/05/2018

Wereldmerken ondervinden steeds meer concurrentie van kleine, lokale spelers. Volgens sommige waarnemers zijn de gouden jaren van de merken zelfs voorbij. Misschien voorbarig, maar enkele trends tekenen zich toch af.