Cinnabon opent drie nieuwe winkels in Nederland | RetailDetail

Cinnabon opent drie nieuwe winkels in Nederland

Cinnabon opent drie nieuwe winkels in Nederland

De Amerikaanse keten Cinnabon opent in maart en april drie nieuwe winkels in Nederland: in Stadshart Amstelveen, Starthart Zoetermeer en op Utrecht Centraal Station. Eerder waren er al filialen in Amsterdam en Rotterdam.

Assortiment aangepast

De opening van de drie nieuwe winkels volgt nadat de eerste twee Nederlandse filialen een groot succes waren. “Vier jaar geleden hadden we nooit gedacht dat de vraag zo groot zou worden in Nederland, nu zijn we bezig met de openingen van drie stores in een zeer korte periode”, vertelt operations managerIngard Alisoeprapto.

 

Wegens het succes in Nederland werd ook het assortiment aangepast aan de Nederlandse consument. De kaneelbroodjes zijn nu verkrijgbaar in drie formaten: Bites, Mini en Classic. “De Minibon kent een perfect formaat om Nederlandse zoetekauwen kennis te laten maken met Cinnabon”, aldus Alisoeprapto. “Dit is veruit ons best verkochte product.”

 

Cinnabon opende zijn eerste vestigingen in Nederland in 2012, na grootschalig succes in de Verenigde Staten en Canada. Er zijn ook al filialen in andere landen in Europa en het Midden-Oosten.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Avontuurlijke bierliefhebbers vormen uitdaging voor kleine brouwers

20/06/2018

Wereldwijd blijft de consumptie van ‘craft beer’ flink stijgen, maar merktrouw is voor de liefhebbers van artisanale speciaalbieren een erg relatief begrip. Dat betekent een uitdaging voor de producenten.

Colruyt Group presteert beter dan verwacht

19/06/2018

Mede dankzij een sterk eindejaar kon Colruyt Group afgelopen boekjaar zijn marktaandeel opnieuw licht verhogen. Een beetje tegen de verwachtingen in bleven de marges op peil. Ook de onlineactiviteiten deden het goed.

Betalen met Appie bij Albert Heijn

15/06/2018

In Haarlem en Utrecht kunnen shoppers deze zomer bij Albert Heijn betalen met hun Appie-app.  De komende drie maanden voert de keten er een test met kassaloos shoppen, waarbij klanten met de app boodschappen scannen en betalen.

Jumbo richt Belgische vennootschap op

13/06/2018

De Nederlandse supermarktketen Jumbo lijkt nu echt op weg naar België: ze heeft immers recent in Antwerpen de vennootschap bvba Jumbo België opgericht.

Carrefour in zee met Google

12/06/2018

De digitale transformatie van retailgroep Carrefour komt in een versnelling door een partnerschap met Google. Franse consumenten zullen kennismaken met nieuwe retailmodellen en koopervaringen, zegt de retailer.

Nieuw etiket Albert Heijn toont toegevoegde suikers

11/06/2018

Albert Heijn wil transparanter communiceren over de voedingswaarde van zijn huismerken: een nieuw etiket biedt meer informatie. Bovendien start de retailer een suikercampagne en haalt een miljard suikerklontjes uit zijn producten.