CRU Overijse opent eethuis Cuit | RetailDetail

CRU Overijse opent eethuis Cuit

CRU Overijse opent eethuis Cuit

CRU Overijse, de versmarkt van Colruyt Group, breidt uit. Naast de tien bestaande metiers krijgt de winkel er vanaf vandaag een elfde metier bij: een eethuis.

 

Eerlijke producten

Het nieuwe eethuis krijgt de naam Cuit, gekozen na een brainstorm met klanten. Cuit bereidt de producten van de versmarkt volgens de visie van CRU: kwaliteitsvolle, eerlijke producten in hun meest pure en onbewerkte vorm.

 

“We werken met componenten in plaats van een klassieke menukaart, vertelt Martijn Soen, één van de drijvende krachten achter CRU. “Zo kan je bijvoorbeeld een eenvoudig stuk vlees bestellen, zonder extra’s, zonder sauzen of marinades, maar perfect gebakken en van de best mogelijke kwaliteit. Je zal op de kaart ook groenten, vis en andere producten vinden.”

 

Ontbijt, lunch of apero

CRU koos voor een semi-zelfbedieningsconcept: klanten bestellen aan de toog, rekenen daar af en krijgen een nummertje. Wanneer de bestelling klaar is, wordt dat nummer afgeroepen en kan je je bestelling ophalen. Afruimen doen de Cuit-medewerkers.

 

De eerste Cuit opent op vrijdag 29 juli de deuren. Het eethuis volgt de openingsuren van de markt: van 11.30 tot 18.30 uur op weekdagen, van 9 tot 18.30 uur op vrijdagen, weekenddagen en feestdagen. Klanten kunnen er elke dag doorlopend terecht voor lunch of apero. Van vrijdag tot zondag is er, gezien het vroegere openingsuur, ook ontbijt. De aangeboden producten evolueren doorheen de dag. 

Fotogalerij

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Ahold Delhaize start digitaal laboratorium in de VS

22/05/2018

De Amerikaanse tak van Ahold Delhaize richt een nieuw bedrijf op dat zich toespitst op digitale innovatie: Peapod Digital Labs wordt een laboratorium voor nieuwe strategieën op het gebied van digitalisering, e-commerce en personalisatie. 

Carrefour en Tencent openen hightechwinkel in Shanghai

22/05/2018

In het zopas geopende winkelconcept ‘Le Marché’, het eerste resultaat van het recente partnership tussen Carrefour en Tencent, kunnen klanten betalen via gezichtsherkenning aan onbemande check-outs.

Holland & Barrett wil veganistische winkels openen

17/05/2018

De Britse gezondheidsketen Holland & Barrett (in de Benelux vroeger Essenza) plant volledig veganistische winkels te openen. Dat is immers een trend waar de keten op moet inpikken, vindt CEO Peter Aldis.

Nestlé op dieet: snoeit verder in suiker, vet en zout

17/05/2018

Nestlé wil nog meer gaan snijden in de suiker-, zout- en vetgehaltes van zijn producten. Zo wil het voedingsconcern inspelen op de wereldwijde vraag naar gezondere voeding.

Jumbo opent zijn vierde Jumbo Foodmarkt

17/05/2018

Vijf jaar na de opening van de allereerste Jumbo Foodmarkt (in Breda), heeft Jumbo in de Utrechtse wijk Leidsche Rijn zijn vierde foodmarkt geopend. Het is meteen de grootste supermarkt van de regio Utrecht.

Analyse: Zes redenen waarom grote merken onder druk staan

17/05/2018

Wereldmerken ondervinden steeds meer concurrentie van kleine, lokale spelers. Volgens sommige waarnemers zijn de gouden jaren van de merken zelfs voorbij. Misschien voorbarig, maar enkele trends tekenen zich toch af.