CUBZZ steunt Rode Neuzen Dag met marsepeinen neuzen

CUBZZ, het merk dat z’n winst investeert in kinderen, heeft speciaal voor Rode Neuzen Dag op 29 november wel 25.000 heerlijke marsepeinen rode neuzen laten maken. Er zijn nog 400 toonbankdisplays beschikbaar. Ook iets voor jouw winkel?

              

Ambachtelijk product

“Via de CUBZZ Facebookpagina en via die van Rode Neuzen Dag zelf merk ik heel veel interesse van consumenten, die de marsepeinen neuzen nog niet vinden bij hen in de buurt”, zegt initiatiefnemer Wouter Cauwenbergh van CUBZZ. Jammer genoeg hebben nog niet alle neuzen hun weg gevonden naar een winkel: er zijn nog zo’n 400 mooie toonbankdisplays beschikbaar, die elk 18 marsepeinen rode neuzen van 100 gram bevatten. Het gaat om ambachtelijke producten, gemaakt in het atelier van meester-patissier Dirk in Antwerpen. De verkoopprijs per neus bedraagt 5 euro, waarvan CUBZZ tot 2,5 euro kan schenken aan Rode Neuzen Dag. Ze vertegenwoordigen mogelijk dus een totaalbedrag van 15.000 euro voor het goede doel. Je kan ze eenvoudig bestellen via deze link.