Délifrance opent nieuw concept langs A13 | RetailDetail

Délifrance opent nieuw concept langs A13

Délifrance opent nieuw concept langs A13

Bakkerijketen Délifrance Nederland heeft langs de A13 een restaurant en een corner geopend volgens een nieuw concept. Het is het eerste filiaal volgens het nieuwe concept, dat in de toekomst ook in de rest van Europa moet verschijnen.

'Wall of Crumb'

In het nieuwe concept is vooral het assortiment uitgebreid. De focus ligt daarbij niet meer enkel op de lunch. Klanten kunnen van 's morgens tot 's avonds terecht bij Délifrance voor onder andere Franse klassiekers.


Daarnaast is er ook een Grab & Go-corner toegevoegd, waar gehaaste klanten hun aankopen kunnen doen. In de retailcorner worden dan weer enkele typisch Franse producten verkocht.


Ook het interieur van het restaurant werd aangepakt. Er wordt daarbij gebruik gemaakt van frisse kleuren en het hele filiaal ademt een meer Franse sfeer uit. Bezoekers krijgen ook inzicht in de bereiding van hun maaltijden dankzij de open keuken. Délifrance noemt daarnaast de Wall of Crumb een echte eyecatcher: die geeft klanten een kijkje in de binnenkant van een pas gebakken brood.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Supermarkten scoren barslecht in onderzoek Oxfam Novib

21/06/2018

De vijf grootste supermarktketens in Nederland (Albert Heijn, Jumbo, Lidl, Aldi en PLUS) houden de economische uitbuiting van mensen die in ontwikkelingslanden ons voedsel produceren, in stand. Dat zegt Oxfam Novib in een vandaag verschenen rapport.

Avontuurlijke bierliefhebbers vormen uitdaging voor kleine brouwers

20/06/2018

Wereldwijd blijft de consumptie van ‘craft beer’ flink stijgen, maar merktrouw is voor de liefhebbers van artisanale speciaalbieren een erg relatief begrip. Dat betekent een uitdaging voor de producenten.

Colruyt Group presteert beter dan verwacht

19/06/2018

Mede dankzij een sterk eindejaar kon Colruyt Group afgelopen boekjaar zijn marktaandeel opnieuw licht verhogen. Een beetje tegen de verwachtingen in bleven de marges op peil. Ook de onlineactiviteiten deden het goed.

Betalen met Appie bij Albert Heijn

15/06/2018

In Haarlem en Utrecht kunnen shoppers deze zomer bij Albert Heijn betalen met hun Appie-app.  De komende drie maanden voert de keten er een test met kassaloos shoppen, waarbij klanten met de app boodschappen scannen en betalen.

Jumbo richt Belgische vennootschap op

13/06/2018

De Nederlandse supermarktketen Jumbo lijkt nu echt op weg naar België: ze heeft immers recent in Antwerpen de vennootschap bvba Jumbo België opgericht.

Carrefour in zee met Google

12/06/2018

De digitale transformatie van retailgroep Carrefour komt in een versnelling door een partnerschap met Google. Franse consumenten zullen kennismaken met nieuwe retailmodellen en koopervaringen, zegt de retailer.