Délifrance wil ook avondklanten inpalmen

Délifrance wil ook avondklanten inpalmen

Délifrance wil in de toekomst proberen om ook meer klanten te trekken tijdens de avond. Momenteel staat de keten vooral sterk tijdens het ontbijt en de lunch, maar daar wil de keten nu ook de derde maaltijd van de dag aan toevoegen. Een groei van het aantal filialen is daarbij momenteel geen prioriteit.

Module voor avondeten

Sales manager foodservice Eric van Beers deed de plannen uit de doeken tijdens het eerste Délifrance Petrol Event voor ondernemers van tankstations: "Délifrance heeft zich vooral ten doel gesteld om samen met de ondernemers het optimale rendement uit bestaande winkels te vergroten".

 

De grootste vernieuwing op dat vlak moet komen van een nieuwe module die Délifrance sterker moet maken op vlak van avondeten. "We gaan dit jaar nog een module testen voor avondeten in de restaurants", aldus Van Beers. "Met de opgedane kennis kunnen we volgend jaar wellicht ook in de corners aan de slag."

 

Met die corners heeft Délifrance ook grote plannen: de keten wil meer aanwezig zijn in supermarkten en zou daarvoor momenteel al in gesprek zijn met een grote partij in Nederland. Délifrance wil graag een soort traiteur uitbouwen aan het begin van supermarkten, omdat het niet gelooft dat klanten daarvoor speciaal een winkel willen binnengaan.

Tags: