De Bijenkorf lanceert eigen 'voedsellijn met verhaal'

De Bijenkorf lanceert eigen 'voedsellijn met verhaal'

De Bijenkorf lanceert Food Stories, een nieuwe lijn met honing, thee, koffie, olie, azijn, jam, koekjes, champagne, wijn en bier die bestaat uit ambachtelijke producten met een verhaal. Het assortiment wordt de komende tijd verder uitgebreid.

Met een verhaal

Enkele producten uit de lijn zijn de biologische honing afkomstig van de Zorgimkerij en de jams die op het landgoed Mariënwaerdt worden gemaakt. De vier soorten jam zijn bereid volgens familierecept met biologisch fruit en bloemen uit de boomgaard en moestuin van het landgoed. De ambachtelijke koekjes voor de nieuwe lijn komen uit de Meesterbanketbakkerij van de Bijenkorf. King B Bier is een exclusief ontwikkeld honingbier op basis van koolzaadhoning.

 

De Bijenkorf vervolgt met de toevoeging van Food Stories aan het foodassortiment haar streven naar exclusiviteit en luxen, dat al gunstig uitpakte voor de omzet van de warenhuisketen. De lijn met ruim dertig producten is te koop in alle vestigingen van de Bijenkorf en kan online worden besteld via deBijenkorf.nl.