Deen breidt online uit met verstassen | RetailDetail

Deen breidt online uit met verstassen

Deen breidt online uit met verstassen

Deen breidt het online aanbod uit met een beperkt assortiment vers. Klanten kunnen verstassen samenstellen met daarin drie hardlopende versartikelen. 

 

Vullen voor vaste prijs

Online klanten kunnen de verstassen vullen voor een vaste prijs. Een tas met drie groenten- en zuivelproducten kost 2 euro, een verstas met fruit kost 4 euro. Een vlees-vis-vegatas met bijvoorbeeld biologisch gehakt, zalmfilet en vegetarische hamburgers bestelt de online klant voor 5 euro.

 

Binnenkort wordt ook een broodtas aan het online versassortiment toegevoegd. De klant kan de verstassen samen met de uit de webshop bestelde kruidenierswaren afhalen in de winkel of laten bezorgen. Deen voorziet met de verstassen met een selectief assortiment in de basisbehoefte van klanten, stelt directeur Leendert van Eck.

 

Webwinkel groeide fors

Deen ging ruim een jaar geleden van start met de webwinkel. Het online assortiment van de regionale supermarktketen bevatte tot voor kort uitsluitend kruidenierswaren en voorraadproducten als frisdrank, bier en papierwaren.

 

Niettemin groeide de webshop vorig jaar met 800 tot 900 procent. Deen speelt hiermee bijna break-even, aldus Van Eck.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Carrefour gaat So.bio met overname Franse bioketen

20/07/2018

Carrefour onthult zijn biologische ambities met de overname van So.bio, een lokale bioketen met acht winkels in het zuidwesten van Frankrijk. De keten wil graag nationale dekking krijgen.

Meer omzet, minder winst voor Sligro

19/07/2018

In de eerste helft van het jaar steeg de omzet van Sligro Food Group met 11% tot 1,1 miljard euro, maar de nettowinst daalde van 26 miljoen naar 25 miljoen euro.

Illy wordt opgevrijd door Douwe Egberts en Nestlé

18/07/2018

Er komt voorlopig geen einde aan de consolidatiebewegingen in de koffiesector. Zowel JAB als Nestlé tonen interesse in het Italiaanse Illycaffè, maar het is niet zeker of de familie het bedrijf wil verkopen.

Kweekvlees tegen 2021 in de winkel?

18/07/2018

De commercialisering van laboratoriumvlees komt een stap dichterbij. Pionier Mosa Meat heeft 7,5 miljoen euro opgehaald voor de bouw van een fabriek die binnen drie jaar een betaalbaar product op de markt zal brengen.

Aldi zet in op hernieuwbare energie

17/07/2018

Aldi Nord publiceerde zopas een ambitieus internationaal klimaatbeleid: de retailer wil de uitstoot van broeikasgassen met 40% terugdringen tegen 2021 en onthult in zijn tweede duurzaamheidsrapport enkele sprekende cijfers.

Nog flink wat groeipotentieel voor discounters in West-Europa

16/07/2018

Ondanks overbewinkeling in heel wat Europese markten plannen discounters tegen 2023 tien miljoen vierkante meter bijkomende winkeloppervlakte op het continent. Ook in zogenaamd verzadigde markten als de Duitse en de Britse liggen er mooie groeikansen, meent LZ Retailytics.