Nieuwe Shop & Go Delhaize opent in Brussels metrostation Hankar | RetailDetail

Delhaize opent Shop & Go in metrostation Hankar

Delhaize opent Shop & Go in metrostation Hankar

In het metrostation Hankar in Brussel is vandaag een nieuwe vestiging van Shop & Go Delhaize geopend. De winkel heeft een oppervlakte van 90 m² en zal zeven dagen op zeven geopend zijn.

Vijf nieuwe jobs

Bovendien krijgt de buurtwinkel bijzonder ruime openingsuren: van 6 uur ’s ochtends tot middernacht. De opening van de winkel brengt vijf nieuwe jobs met zich mee, die Delhaize lokaal zal proberen in te vullen.

 

“We denken dat dit al een eerste stap is naar integratie in de buurt, maar de echte integratie zal vooral komen door het contact dat onze gemotiveerde en enthousiaste medewerkers dagelijks zullen hebben met de klanten”, zegt uitbater Sevil Dogan. Die is bij Delhaize niet aan zijn proefstuk toe: hij opende eerder immers ook al een Shop & Go aan de Botanique in Brussel.

 

Het assortiment van Shop & Go bestaat voornamelijk uit gebruiksklare producten, zoals broodjes, verse en bereide gerechten, sushi, tussendoortjes, vruchtensappen, koffie of croissants. Daarnaast wordt er ook aandacht geschonken aan verse voeding.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Meer omzet, minder winst voor Sligro

19/07/2018

In de eerste helft van het jaar steeg de omzet van Sligro Food Group met 11% tot 1,1 miljard euro, maar de nettowinst daalde van 26 miljoen naar 25 miljoen euro.

Illy wordt opgevrijd door Douwe Egberts en Nestlé

18/07/2018

Er komt voorlopig geen einde aan de consolidatiebewegingen in de koffiesector. Zowel JAB als Nestlé tonen interesse in het Italiaanse Illycaffè, maar het is niet zeker of de familie het bedrijf wil verkopen.

Kweekvlees tegen 2021 in de winkel?

18/07/2018

De commercialisering van laboratoriumvlees komt een stap dichterbij. Pionier Mosa Meat heeft 7,5 miljoen euro opgehaald voor de bouw van een fabriek die binnen drie jaar een betaalbaar product op de markt zal brengen.

Aldi zet in op hernieuwbare energie

17/07/2018

Aldi Nord publiceerde zopas een ambitieus internationaal klimaatbeleid: de retailer wil de uitstoot van broeikasgassen met 40% terugdringen tegen 2021 en onthult in zijn tweede duurzaamheidsrapport enkele sprekende cijfers.

Nog flink wat groeipotentieel voor discounters in West-Europa

16/07/2018

Ondanks overbewinkeling in heel wat Europese markten plannen discounters tegen 2023 tien miljoen vierkante meter bijkomende winkeloppervlakte op het continent. Ook in zogenaamd verzadigde markten als de Duitse en de Britse liggen er mooie groeikansen, meent LZ Retailytics.

Delhaize-café siert hoofdkantoor Ahold Delhaize

16/07/2018

Sinds kort is het merk Delhaize sterker aanwezig op het hoofdkantoor van Ahold Delhaize in Zaandam: de retailer opende er een café dat versierd is met stukken uit de rijke geschiedenis van De Leeuw.