Eigen biertje voor Dille&Kamille | RetailDetail

Dille&Kamille lanceert eigen bier

Dille&Kamille lanceert eigen bier

Dille&Kamille komt binnenkort met een eigen biertje, dat op smaak is gebracht met kamille. Het exclusief gebrouwen ambachtelijk witbier komt van brouwerij De Naeckte Brouwers in Amstelveen.

Streven naar meer locaties

Het nieuwe biertje met glas is verkrijgbaar in alle 28 winkels van Dille&Kamille. Het bevat 5,5% alcohol en kost 2,85 euro per flesje van 33 cl.

 

Van de 28 vestigingen van Dille&Kamille liggen achttien winkels in Nederland en tien in België. Ongeveer een maand geleden opende in Luik de eerste Waalse winkel van Dille&Kamille. Dille&Kamille streeft naar uitbreiden tot in totaal meer dan 35 locaties en over vier jaar moeten er ook winkels in Frankrijk en Duitsland zijn. De webshop van Dille&Kamille levert nu al in alle vier die landen.

 

Met de Winkel op Wielen is Dille&Kamille ook op markten en beurzen aanwezig. Deze mobiele winkel heeft een assortiment dat is aangepast aan het seizoen en het event.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Holland & Barrett wil veganistische winkels openen

17/05/2018

De Britse gezondheidsketen Holland & Barrett (in de Benelux vroeger Essenza) plant volledig veganistische winkels te openen. Dat is immers een trend waar de keten op moet inpikken, vindt CEO Peter Aldis.

Nestlé op dieet: snoeit verder in suiker, vet en zout

17/05/2018

Nestlé wil nog meer gaan snijden in de suiker-, zout- en vetgehaltes van zijn producten. Zo wil het voedingsconcern inspelen op de wereldwijde vraag naar gezondere voeding.

Jumbo opent zijn vierde Jumbo Foodmarkt

17/05/2018

Vijf jaar na de opening van de allereerste Jumbo Foodmarkt (in Breda), heeft Jumbo in de Utrechtse wijk Leidsche Rijn zijn vierde foodmarkt geopend. Het is meteen de grootste supermarkt van de regio Utrecht.

Analyse: Zes redenen waarom grote merken onder druk staan

17/05/2018

Wereldmerken ondervinden steeds meer concurrentie van kleine, lokale spelers. Volgens sommige waarnemers zijn de gouden jaren van de merken zelfs voorbij. Misschien voorbarig, maar enkele trends tekenen zich toch af.

Coca-Cola blijft sterkste wereldmerk, lokale merken groeien

17/05/2018

Coca-Cola, Colgate en Maggi zijn wereldwijd de populairste FMCG-merken, blijkt uit een nieuw rapport van Kantar Worldpanel. Lokale merken knabbelen echter aan het marktaandeel van de grote jongens.

Extra korting voor Amazon Prime-leden bij Whole Foods

17/05/2018

Amazon Prime-leden krijgen een extra korting op honderden producten bij Whole Foods, de supermarktketen die sinds juni in handen is van de Amerikaanse e-commercegigant. Achter de toenadering zit een duidelijke strategie, zeggen specialisten.