Domino’s lanceert PizzaChef | RetailDetail

Domino’s lanceert PizzaChef

Domino’s lanceert PizzaChef

Pizzeriaketen Domino's gaat met PizzaChef een nieuwe app lanceren, waarmee klanten zelf hun eigen pizza's kunnen samenstellen met alles wat in het assortiment van de restaurantketen te vinden is.

Elke combinatie

PizzaChef zal op 1 december gelanceerd worden en zal klanten toelaten een pizza samenstellen met alle degen, sauzen en toppings die beschikbaar zijn bij Domino's. Die zelf samengestelde pizza kan vervolgens onmiddellijk besteld worden bij een Domino's in de buurt.

 

Domino's Pizza maakte afgelopen zomer bekend dat het zijn aantal filialen in Nederland de komende jaren minstens wil verdubbelen van 150 pizzeria's naar 300. De keten hoopt daarnaast ook de levertijden sterk in te korten. Om dat doel te bereiken wil het tussen de 25 en 30 filialen per jaar openen.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Holland & Barrett wil veganistische winkels openen

17/05/2018

De Britse gezondheidsketen Holland & Barrett (in de Benelux vroeger Essenza) plant volledig veganistische winkels te openen. Dat is immers een trend waar de keten op moet inpikken, vindt CEO Peter Aldis.

Nestlé op dieet: snoeit verder in suiker, vet en zout

17/05/2018

Nestlé wil nog meer gaan snijden in de suiker-, zout- en vetgehaltes van zijn producten. Zo wil het voedingsconcern inspelen op de wereldwijde vraag naar gezondere voeding.

Jumbo opent zijn vierde Jumbo Foodmarkt

17/05/2018

Vijf jaar na de opening van de allereerste Jumbo Foodmarkt (in Breda), heeft Jumbo in de Utrechtse wijk Leidsche Rijn zijn vierde foodmarkt geopend. Het is meteen de grootste supermarkt van de regio Utrecht.

Analyse: Zes redenen waarom grote merken onder druk staan

17/05/2018

Wereldmerken ondervinden steeds meer concurrentie van kleine, lokale spelers. Volgens sommige waarnemers zijn de gouden jaren van de merken zelfs voorbij. Misschien voorbarig, maar enkele trends tekenen zich toch af.

Coca-Cola blijft sterkste wereldmerk, lokale merken groeien

17/05/2018

Coca-Cola, Colgate en Maggi zijn wereldwijd de populairste FMCG-merken, blijkt uit een nieuw rapport van Kantar Worldpanel. Lokale merken knabbelen echter aan het marktaandeel van de grote jongens.

Extra korting voor Amazon Prime-leden bij Whole Foods

17/05/2018

Amazon Prime-leden krijgen een extra korting op honderden producten bij Whole Foods, de supermarktketen die sinds juni in handen is van de Amerikaanse e-commercegigant. Achter de toenadering zit een duidelijke strategie, zeggen specialisten.