Ekoplaza gaat in heel Nederland leveren | RetailDetail

Ekoplaza gaat in heel Nederland leveren

Ekoplaza gaat in heel Nederland leveren

De biologische supermarktketen Ekoplaza gaat in heel Nederland boodschappen aan huis leveren. Boodschappen worden door de week in de avond bij de klant bezorgd.

Toegankelijker

Twee uur voor de boodschappen worden geleverd, krijgt de klant een sms met de boodschap dat zijn bestelling onderweg is. Die wordt dan ergens tussen 18u en 21u30 aan huis geleverd. De boodschappen worden in speciale vershoudboxen vervoerd, zodat alles op de juiste temperatuur blijft. Boodschappen die voor 13u besteld zijn, worden de volgende dag aan huis geleverd. Er wordt 4,5 euro aan bezorgkosten aangerekend en een bestelling moet minstens 60 euro waard zijn.

 

“We zijn erg blij dat we met een betrouwbare onderneming als PostNL de samenwerking zijn aangegaan en op deze manier de gezonde leefstijl voor iedereen in Nederland nog toegankelijker kunnen maken”, aldus algemeen directeur Erik Does. “Steeds meer consumenten bestellen online levensmiddelen, van kruidenierswaren tot verse producten. Met ons netwerk en onze speciale koelbox kunnen we alle biologische boodschappen bij de klanten van Ekoplaza landelijk thuisbezorgen”, voegt commercieel directeur Carlos Mendes Aguiar van PostNL daar aan toe.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Franprix levert de boodschappen tot in de koelkast

25/05/2018

De Franse supermarktketen Franprix test de thuislevering van boodschappen wanneer niemand thuis is: de bezorger komt zelf binnen in huis. In de toekomst wil het de boodschappen zelfs voor klanten in de koelkast opruimen.

Waarom grote FMCG-fabrikanten meer geld vrijmaken voor innovatie

25/05/2018

Zowel Nestlé als Kraft Heinz maakten zopas nieuwe investeringen bekend in onderzoek en ontwikkeling. De grote merkfabrikanten voelen de hete adem van innovatieve startups in de nek en willen sneller schakelen.

Multinationals gezakt voor gezonde voeding

24/05/2018

Voedingsmultinationals leveren nog te weinig inspanningen om hun producten gezonder te maken, zegt de Access to Nutrition Foundation. Nestlé, Unilever en Danone behoren tot de besten van de klas.  

Ahold Delhaize start digitaal laboratorium in de VS

22/05/2018

De Amerikaanse tak van Ahold Delhaize richt een nieuw bedrijf op dat zich toespitst op digitale innovatie: Peapod Digital Labs wordt een laboratorium voor nieuwe strategieën op het gebied van digitalisering, e-commerce en personalisatie. 

Carrefour en Tencent openen hightechwinkel in Shanghai

22/05/2018

In het zopas geopende winkelconcept ‘Le Marché’, het eerste resultaat van het recente partnership tussen Carrefour en Tencent, kunnen klanten betalen via gezichtsherkenning aan onbemande check-outs.

Holland & Barrett wil veganistische winkels openen

17/05/2018

De Britse gezondheidsketen Holland & Barrett (in de Benelux vroeger Essenza) plant volledig veganistische winkels te openen. Dat is immers een trend waar de keten op moet inpikken, vindt CEO Peter Aldis.