Emté wordt 'good food'-merk

Emté wordt 'good food'-merk

Sligro wil van supermarktketen Emté een 'good food'-merk maken en gaat daarvoor onderscheidende en hoogwaardige producten toevoegen aan het assortiment van Emté.

Hoogwaardige items

De introductie van de nieuwe producten zal stap voor stap gebeuren. Voor die producten gaat Emté nog meer steunen op moederbedrijf Sligro, omdat hun assortiment volgens bestuursvoorzitter Koen Slippens van een hoger niveau is dan het assortiment van Emté: "De komende vijftien maanden gaan we onderscheidende en hoogwaardige items aan het Emté-assortiment toevoegen", klinkt het bij Retailnews.

 

Zo zal Emté in samenwerking met De Efteling een assortiment 'Laafbrood' gaan verkopen. Door het toevoegen van dit soort producten wil Sligro met Emté afstand nemen van formules in het midden van de markt: "Het is stap voor stap meer onderscheid bieden aan Emté", besluit Slippens.

Tags: