FÏNLEY spreekt lezers RetailDetail Food met de voornaam aan | RetailDetail

FÏNLEY spreekt lezers RetailDetail Food met de voornaam aan

FÏNLEY spreekt lezers RetailDetail Food met de voornaam aan

Een mooie primeur: FÏNLEY, een merk van Coca-Cola, verrast met gepersonaliseerde advertenties in RetailDetail Food, de inspiratiekrant voor supermarktondernemers. 

Krachtige aanspreking

FÏNLEY, een caloriearme, licht bruisende frisdrank voor volwassenen, spreekt de lezers in het tiende nummer van RetailDetail Food met de voornaam aan, om de aandacht te vestigen op de lancering van twee nieuwe ‘mocktails’ (of alcoholvrije varianten op bekende cocktails). “Beste <VOORNAAM>, heb jij voldoende ervaring voor de nieuwe FÏNLEY Spritz en Royal?”, zo luidt de boodschap. Elke lezer ziet wel degelijk zijn of haar eigen voornaam in de advertentie. Een krachtige manier om de belangstelling en betrokkenheid van de lezer te wekken. 

 

Bovendien opteerde adverteerder Coca-Cola ervoor om in dit nummer enkel de lezers van Carrefour en Delhaize aan te spreken. De overige lezers krijgen een andere advertentie te zien. 

 

Content op maat

Dit sterke staaltje van personalisering illustreert mooi de mogelijkheden voor adverteerders in RetailDetail Food, de inspiratiekrant op maat van supermarktondernemers. Uniek aan dit vakblad is namelijk de gedeeltelijk gepersonaliseerde inhoud. 

 

Verschillende lezersgroepen krijgen content op maat te lezen – een technisch hoogstandje dat mogelijk wordt gemaakt door een exclusief partnerschap met Symeta, specialist in gepersonaliseerde printcommunicatie. Oook adverteerders kunnen dus van deze mogelijkheid gebruik maken. RetailDetail Food slaat zo als eerste de brug tussen vakblad en direct mail.

 

Ook benieuwd naar de gepersonaliseerde (en andere) advertentiemogelijkheden in RetailDetail Food? Neem dan contact op met accountmanager Constantijn Van Leuven op 0496 28 21 82.  

Fotogalerij

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Carrefour gaat So.bio met overname Franse bioketen

20/07/2018

Carrefour onthult zijn biologische ambities met de overname van So.bio, een lokale bioketen met acht winkels in het zuidwesten van Frankrijk. De keten wil graag nationale dekking krijgen.

Meer omzet, minder winst voor Sligro

19/07/2018

In de eerste helft van het jaar steeg de omzet van Sligro Food Group met 11% tot 1,1 miljard euro, maar de nettowinst daalde van 26 miljoen naar 25 miljoen euro.

Illy wordt opgevrijd door Douwe Egberts en Nestlé

18/07/2018

Er komt voorlopig geen einde aan de consolidatiebewegingen in de koffiesector. Zowel JAB als Nestlé tonen interesse in het Italiaanse Illycaffè, maar het is niet zeker of de familie het bedrijf wil verkopen.

Kweekvlees tegen 2021 in de winkel?

18/07/2018

De commercialisering van laboratoriumvlees komt een stap dichterbij. Pionier Mosa Meat heeft 7,5 miljoen euro opgehaald voor de bouw van een fabriek die binnen drie jaar een betaalbaar product op de markt zal brengen.

Aldi zet in op hernieuwbare energie

17/07/2018

Aldi Nord publiceerde zopas een ambitieus internationaal klimaatbeleid: de retailer wil de uitstoot van broeikasgassen met 40% terugdringen tegen 2021 en onthult in zijn tweede duurzaamheidsrapport enkele sprekende cijfers.

Nog flink wat groeipotentieel voor discounters in West-Europa

16/07/2018

Ondanks overbewinkeling in heel wat Europese markten plannen discounters tegen 2023 tien miljoen vierkante meter bijkomende winkeloppervlakte op het continent. Ook in zogenaamd verzadigde markten als de Duitse en de Britse liggen er mooie groeikansen, meent LZ Retailytics.