FÏNLEY spreekt lezers RetailDetail Food met de voornaam aan | RetailDetail

FÏNLEY spreekt lezers RetailDetail Food met de voornaam aan

FÏNLEY spreekt lezers RetailDetail Food met de voornaam aan

Een mooie primeur: FÏNLEY, een merk van Coca-Cola, verrast met gepersonaliseerde advertenties in RetailDetail Food, de inspiratiekrant voor supermarktondernemers. 

Krachtige aanspreking

FÏNLEY, een caloriearme, licht bruisende frisdrank voor volwassenen, spreekt de lezers in het tiende nummer van RetailDetail Food met de voornaam aan, om de aandacht te vestigen op de lancering van twee nieuwe ‘mocktails’ (of alcoholvrije varianten op bekende cocktails). “Beste <VOORNAAM>, heb jij voldoende ervaring voor de nieuwe FÏNLEY Spritz en Royal?”, zo luidt de boodschap. Elke lezer ziet wel degelijk zijn of haar eigen voornaam in de advertentie. Een krachtige manier om de belangstelling en betrokkenheid van de lezer te wekken. 

 

Bovendien opteerde adverteerder Coca-Cola ervoor om in dit nummer enkel de lezers van Carrefour en Delhaize aan te spreken. De overige lezers krijgen een andere advertentie te zien. 

 

Content op maat

Dit sterke staaltje van personalisering illustreert mooi de mogelijkheden voor adverteerders in RetailDetail Food, de inspiratiekrant op maat van supermarktondernemers. Uniek aan dit vakblad is namelijk de gedeeltelijk gepersonaliseerde inhoud. 

 

Verschillende lezersgroepen krijgen content op maat te lezen – een technisch hoogstandje dat mogelijk wordt gemaakt door een exclusief partnerschap met Symeta, specialist in gepersonaliseerde printcommunicatie. Oook adverteerders kunnen dus van deze mogelijkheid gebruik maken. RetailDetail Food slaat zo als eerste de brug tussen vakblad en direct mail.

 

Ook benieuwd naar de gepersonaliseerde (en andere) advertentiemogelijkheden in RetailDetail Food? Neem dan contact op met accountmanager Constantijn Van Leuven op 0496 28 21 82.  

Fotogalerij

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Holland & Barrett wil veganistische winkels openen

17/05/2018

De Britse gezondheidsketen Holland & Barrett (in de Benelux vroeger Essenza) plant volledig veganistische winkels te openen. Dat is immers een trend waar de keten op moet inpikken, vindt CEO Peter Aldis.

Nestlé op dieet: snoeit verder in suiker, vet en zout

17/05/2018

Nestlé wil nog meer gaan snijden in de suiker-, zout- en vetgehaltes van zijn producten. Zo wil het voedingsconcern inspelen op de wereldwijde vraag naar gezondere voeding.

Jumbo opent zijn vierde Jumbo Foodmarkt

17/05/2018

Vijf jaar na de opening van de allereerste Jumbo Foodmarkt (in Breda), heeft Jumbo in de Utrechtse wijk Leidsche Rijn zijn vierde foodmarkt geopend. Het is meteen de grootste supermarkt van de regio Utrecht.

Analyse: Zes redenen waarom grote merken onder druk staan

17/05/2018

Wereldmerken ondervinden steeds meer concurrentie van kleine, lokale spelers. Volgens sommige waarnemers zijn de gouden jaren van de merken zelfs voorbij. Misschien voorbarig, maar enkele trends tekenen zich toch af.

Coca-Cola blijft sterkste wereldmerk, lokale merken groeien

17/05/2018

Coca-Cola, Colgate en Maggi zijn wereldwijd de populairste FMCG-merken, blijkt uit een nieuw rapport van Kantar Worldpanel. Lokale merken knabbelen echter aan het marktaandeel van de grote jongens.

Extra korting voor Amazon Prime-leden bij Whole Foods

17/05/2018

Amazon Prime-leden krijgen een extra korting op honderden producten bij Whole Foods, de supermarktketen die sinds juni in handen is van de Amerikaanse e-commercegigant. Achter de toenadering zit een duidelijke strategie, zeggen specialisten.