FeBeD organiseert zevende Dag van de Drankenhandelaar | RetailDetail

FeBeD organiseert zevende Dag van de Drankenhandelaar

FeBeD organiseert zevende Dag van de Drankenhandelaar

FeBeD, de organisatie van Belgische Drankenhandelaars, organiseert dit weekend voor de zevende keer de Dag van de Drankenhandelaar. Tijdens die drie dagen pakken 68 drankenhandelaars uit met promoties en degustaties.

Award voor beste deelnemer

Op 25, 26 en 27 november kunnen klanten van drankenhandels genieten van degustaties, promoties en animatie in en rond de drankenhandels. Daarnaast reikt FeBeD ook nog een prijs uit aan de drankenhandel met de beste en meest originele initiatieven en acties. Met de actie wil FeBeD aan de consument tonen dat de drankenhandel tegenwoordig meer is dan enkel bieren, waters en limonades. Het gamma is de voorbije jaren sterk uitgebreid en omvat nu ook wijnen, cava en andere sterkedrank.

 

In hetzelfde weekend gaat ook de nationale BOB-campagne van start, die sterk ondersteund wordt door de drankenhandels. Zij afficheren zelf, maar zorgen ook voor de verspreiding van het promotiemateriaal naar meer dan 35.000 horecazaken.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Ahold Delhaize start digitaal laboratorium in de VS

22/05/2018

De Amerikaanse tak van Ahold Delhaize richt een nieuw bedrijf op dat zich toespitst op digitale innovatie: Peapod Digital Labs wordt een laboratorium voor nieuwe strategieën op het gebied van digitalisering, e-commerce en personalisatie. 

Carrefour en Tencent openen hightechwinkel in Shanghai

22/05/2018

In het zopas geopende winkelconcept ‘Le Marché’, het eerste resultaat van het recente partnership tussen Carrefour en Tencent, kunnen klanten betalen via gezichtsherkenning aan onbemande check-outs.

Holland & Barrett wil veganistische winkels openen

17/05/2018

De Britse gezondheidsketen Holland & Barrett (in de Benelux vroeger Essenza) plant volledig veganistische winkels te openen. Dat is immers een trend waar de keten op moet inpikken, vindt CEO Peter Aldis.

Nestlé op dieet: snoeit verder in suiker, vet en zout

17/05/2018

Nestlé wil nog meer gaan snijden in de suiker-, zout- en vetgehaltes van zijn producten. Zo wil het voedingsconcern inspelen op de wereldwijde vraag naar gezondere voeding.

Jumbo opent zijn vierde Jumbo Foodmarkt

17/05/2018

Vijf jaar na de opening van de allereerste Jumbo Foodmarkt (in Breda), heeft Jumbo in de Utrechtse wijk Leidsche Rijn zijn vierde foodmarkt geopend. Het is meteen de grootste supermarkt van de regio Utrecht.

Analyse: Zes redenen waarom grote merken onder druk staan

17/05/2018

Wereldmerken ondervinden steeds meer concurrentie van kleine, lokale spelers. Volgens sommige waarnemers zijn de gouden jaren van de merken zelfs voorbij. Misschien voorbarig, maar enkele trends tekenen zich toch af.