Groepswebwinkel voor slager, bakker en Jumbo | RetailDetail

Groepswebwinkel voor slager, bakker en Jumbo

Groepswebwinkel voor slager, bakker en Jumbo

Vanaf morgen is het mogelijk om via regiovers.nl verse producten te bestellen bij vier speciaalzaken en de Jumbo van Vlijmen. Alle bestelde producten worden dan in één pakket aan de klant aangeboden, bij hen thuis of in de Jumbo van Vlijmen.

Eerste samenwerking met supermarkt

Regiovers is een platform dat online versspecialisten bundelt per regio. Klanten kunnen dan verse producten online bestellen en alles thuis laten leveren. Het concept was al gelanceerd in 15 regio's, met Vlijmen komt daar nu een zestiende bij.

 

Het is wel de eerste regio waar ook een supermarkt in mee stapt en het is zelfs de eerste keer dat in Nederland een supermarkt online gaat samenwerken met andere handelszaken. Klanten kunnen er vanaf morgen alle vers- en streekproducten van Slagerij Derks, Kaasspeciaalzaak Leo Wijnstekers, Bakker de Gier en de Vitaminentuin en een deel van het assortiment van Jumbo bestellen. 

 

De winkeliers willen hiermee inspelen op de noden van de klanten: van consumenten. "Mensen zijn steeds drukker en gewend om online te bestellen. Langskomen in de winkel komt niet altijd uit", vertellen de ondernemers. "Door samen te gaan kan de klant makkelijk bestellen bij al onze winkels. Wij doen de rest: het klaarmaken, verzamelen, inpakken en bezorgen. Afhalen kan natuurlijk ook."

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Waarom grote FMCG-fabrikanten meer geld vrijmaken voor innovatie

25/05/2018

Zowel Nestlé als Kraft Heinz maakten zopas nieuwe investeringen bekend in onderzoek en ontwikkeling. De grote merkfabrikanten voelen de hete adem van innovatieve startups in de nek en willen sneller schakelen.

Multinationals gezakt voor gezonde voeding

24/05/2018

Voedingsmultinationals leveren nog te weinig inspanningen om hun producten gezonder te maken, zegt de Access to Nutrition Foundation. Nestlé, Unilever en Danone behoren tot de besten van de klas.  

Ahold Delhaize start digitaal laboratorium in de VS

22/05/2018

De Amerikaanse tak van Ahold Delhaize richt een nieuw bedrijf op dat zich toespitst op digitale innovatie: Peapod Digital Labs wordt een laboratorium voor nieuwe strategieën op het gebied van digitalisering, e-commerce en personalisatie. 

Carrefour en Tencent openen hightechwinkel in Shanghai

22/05/2018

In het zopas geopende winkelconcept ‘Le Marché’, het eerste resultaat van het recente partnership tussen Carrefour en Tencent, kunnen klanten betalen via gezichtsherkenning aan onbemande check-outs.

Holland & Barrett wil veganistische winkels openen

17/05/2018

De Britse gezondheidsketen Holland & Barrett (in de Benelux vroeger Essenza) plant volledig veganistische winkels te openen. Dat is immers een trend waar de keten op moet inpikken, vindt CEO Peter Aldis.

Nestlé op dieet: snoeit verder in suiker, vet en zout

17/05/2018

Nestlé wil nog meer gaan snijden in de suiker-, zout- en vetgehaltes van zijn producten. Zo wil het voedingsconcern inspelen op de wereldwijde vraag naar gezondere voeding.