Groepswebwinkel voor slager, bakker en Jumbo | RetailDetail

Groepswebwinkel voor slager, bakker en Jumbo

Groepswebwinkel voor slager, bakker en Jumbo

Vanaf morgen is het mogelijk om via regiovers.nl verse producten te bestellen bij vier speciaalzaken en de Jumbo van Vlijmen. Alle bestelde producten worden dan in één pakket aan de klant aangeboden, bij hen thuis of in de Jumbo van Vlijmen.

Eerste samenwerking met supermarkt

Regiovers is een platform dat online versspecialisten bundelt per regio. Klanten kunnen dan verse producten online bestellen en alles thuis laten leveren. Het concept was al gelanceerd in 15 regio's, met Vlijmen komt daar nu een zestiende bij.

 

Het is wel de eerste regio waar ook een supermarkt in mee stapt en het is zelfs de eerste keer dat in Nederland een supermarkt online gaat samenwerken met andere handelszaken. Klanten kunnen er vanaf morgen alle vers- en streekproducten van Slagerij Derks, Kaasspeciaalzaak Leo Wijnstekers, Bakker de Gier en de Vitaminentuin en een deel van het assortiment van Jumbo bestellen. 

 

De winkeliers willen hiermee inspelen op de noden van de klanten: van consumenten. "Mensen zijn steeds drukker en gewend om online te bestellen. Langskomen in de winkel komt niet altijd uit", vertellen de ondernemers. "Door samen te gaan kan de klant makkelijk bestellen bij al onze winkels. Wij doen de rest: het klaarmaken, verzamelen, inpakken en bezorgen. Afhalen kan natuurlijk ook."

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Carrefour gaat So.bio met overname Franse bioketen

20/07/2018

Carrefour onthult zijn biologische ambities met de overname van So.bio, een lokale bioketen met acht winkels in het zuidwesten van Frankrijk. De keten wil graag nationale dekking krijgen.

Meer omzet, minder winst voor Sligro

19/07/2018

In de eerste helft van het jaar steeg de omzet van Sligro Food Group met 11% tot 1,1 miljard euro, maar de nettowinst daalde van 26 miljoen naar 25 miljoen euro.

Illy wordt opgevrijd door Douwe Egberts en Nestlé

18/07/2018

Er komt voorlopig geen einde aan de consolidatiebewegingen in de koffiesector. Zowel JAB als Nestlé tonen interesse in het Italiaanse Illycaffè, maar het is niet zeker of de familie het bedrijf wil verkopen.

Kweekvlees tegen 2021 in de winkel?

18/07/2018

De commercialisering van laboratoriumvlees komt een stap dichterbij. Pionier Mosa Meat heeft 7,5 miljoen euro opgehaald voor de bouw van een fabriek die binnen drie jaar een betaalbaar product op de markt zal brengen.

Aldi zet in op hernieuwbare energie

17/07/2018

Aldi Nord publiceerde zopas een ambitieus internationaal klimaatbeleid: de retailer wil de uitstoot van broeikasgassen met 40% terugdringen tegen 2021 en onthult in zijn tweede duurzaamheidsrapport enkele sprekende cijfers.

Nog flink wat groeipotentieel voor discounters in West-Europa

16/07/2018

Ondanks overbewinkeling in heel wat Europese markten plannen discounters tegen 2023 tien miljoen vierkante meter bijkomende winkeloppervlakte op het continent. Ook in zogenaamd verzadigde markten als de Duitse en de Britse liggen er mooie groeikansen, meent LZ Retailytics.