Happy Italy opent twee nieuwe restaurants | RetailDetail

Happy Italy opent twee nieuwe restaurants

 Happy Italy opent twee nieuwe restaurants

Happy Italy opent vandaag twee restaurants: in Amsterdam begint de keten een vestiging aan de Zuidelijke Wandelweg in de Rivierenbuurt, Den Bosch krijgt een restaurant aan de Bordeslaan in het Paleiskwartier.


Meer restaurants volgen

Restaurantketen Happy Italy, die nu met de opening in totaal twaalf restaurants telt, wil de komende jaren het aantal vestigingen verder uitbreiden. Zo staan voor dit jaar nieuwe restaurants gepland in Breda, Groningen, Zoetermeer, Utrecht, Roermond, Lansingerland en Spijkenisse.

 

De formule begon vijf jaar geleden haar eerste vestiging aan de Binnenrotte in Rotterdam. Inmiddels heeft Rotterdam drie Happy Italy's. Ook in Kerkrade, Tilburg, Alkmaar, Hendrik-Ido Ambacht, Eindhoven, Arnhem en Enschede zijn restaurants van deze keten.

 

Happy Italy biedt een kaart met vers bereide Italiaanse gerechten, pizza’s, pasta’s, salades, panini’s en desserts. Gerechten kunnen tevens worden afgehaald. Iedere vestiging heeft tevens een kinderspeelruimte en er kunnen kinderfeestjes worden georganiseerd.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Ahold Delhaize start digitaal laboratorium in de VS

22/05/2018

De Amerikaanse tak van Ahold Delhaize richt een nieuw bedrijf op dat zich toespitst op digitale innovatie: Peapod Digital Labs wordt een laboratorium voor nieuwe strategieën op het gebied van digitalisering, e-commerce en personalisatie. 

Carrefour en Tencent openen hightechwinkel in Shanghai

22/05/2018

In het zopas geopende winkelconcept ‘Le Marché’, het eerste resultaat van het recente partnership tussen Carrefour en Tencent, kunnen klanten betalen via gezichtsherkenning aan onbemande check-outs.

Holland & Barrett wil veganistische winkels openen

17/05/2018

De Britse gezondheidsketen Holland & Barrett (in de Benelux vroeger Essenza) plant volledig veganistische winkels te openen. Dat is immers een trend waar de keten op moet inpikken, vindt CEO Peter Aldis.

Nestlé op dieet: snoeit verder in suiker, vet en zout

17/05/2018

Nestlé wil nog meer gaan snijden in de suiker-, zout- en vetgehaltes van zijn producten. Zo wil het voedingsconcern inspelen op de wereldwijde vraag naar gezondere voeding.

Jumbo opent zijn vierde Jumbo Foodmarkt

17/05/2018

Vijf jaar na de opening van de allereerste Jumbo Foodmarkt (in Breda), heeft Jumbo in de Utrechtse wijk Leidsche Rijn zijn vierde foodmarkt geopend. Het is meteen de grootste supermarkt van de regio Utrecht.

Analyse: Zes redenen waarom grote merken onder druk staan

17/05/2018

Wereldmerken ondervinden steeds meer concurrentie van kleine, lokale spelers. Volgens sommige waarnemers zijn de gouden jaren van de merken zelfs voorbij. Misschien voorbarig, maar enkele trends tekenen zich toch af.