HelloFresh breidt opties maaltijdboxen uit | RetailDetail

HelloFresh breidt opties maaltijdboxen uit

HelloFresh breidt opties maaltijdboxen uit

HelloFresh heeft het aantal opties voor zijn maaltijdboxen verder uitgebreid. Naast Original, Veggie en Family komen er nu nog drie extra opties bij die focussen op snelheid, calorie-inname of verrassing.

Keuze uit tien recepten

“Met de verschillende voorkeuren is er elke week keuze uit recepten die het beste bij de klanten passen. Wat voor elke box hetzelfde blijft, is de variatie: de receptensuggesties die iedereen bij zijn persoonlijke voorkeur te zien krijgt, zorgen altijd voor een gezond weekmenu met voldoende afwisseling. En op basis van de persoonlijke voorkeuren selecteren wij recepten, maar klanten kunnen ze zelf altijd wisselen of andere recepten kiezen als ze liever iets anders eten”, aldus Maartje Frederiks, CEO bij HelloFresh Benelux.

 

De optie Quick & Easy bevat gerechten die binnen 30 minuten op tafel moeten staan, terwijl bij Discovery dan weer wordt gekozen voor verrassende ingrediënten en diverse kooktechnieken. De laatste nieuwe optie bevat de gerechten van die week die de minste calorieën bevatten. Die gerechten bevatten ook meer groenten. Daarnaast kunnen klanten voortaan kiezen uit tien verschillende recepten in plaats van negen. Zo hebben ze nog meer opties om hun persoonlijke maaltijdbox samen te stellen.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

HelloFresh gaat toch nog niet voor winst

14/08/2018

Hoewel HelloFresh winst had beloofd voor het einde van dit jaar, geeft de leverancier van maaltijdboxen nu toch de voorkeur aan nieuwe investeringen. Na een sterk tweede kwartaal gaat het bedrijf voor extra groei in de Verenigde Staten.

United Petfood blijft op overnamepad

09/08/2018

United Petfood, fabrikant van honden- en kattenbrokken en hofleverancier van menig huismerk van supermarkten, rijgt de overnames aan elkaar. Een maand na de overname van een Spaanse concurrent doen de Gentenaars dat kunstje nog eens over in Roemenië.

AB InBev wil Afrika aan de drank krijgen

09/08/2018

Het groeipotentieel van AB InBev ligt in Afrika. De brouwerij heeft hoge verwachtingen van het continent: de welvaart en de bevolking, die steeds vaker een biertje lust, groeien er snel. 

Lidl stelt auto’s ter beschikking van shoppers

08/08/2018

“Je eigen wagen voor inkopen”, zo stelt Lidl zijn nieuwe autodeeldienst voor. In samenwerking met Mazda kan je in Duitsland weldra autodelen vanop de parking van Lidl-supermarkten. 

Lagere omzet, hogere winst voor Ahold Delhaize

08/08/2018

Terwijl de omzet van Ahold Delhaize onder druk staat in de Verenigde Staten, bevestigt Delhaize in België de positieve trend die in het eerste kwartaal werd ingezet, met dank aan de tovergroentjes. Online ligt de groep op koers.

Walmart laat robots online orders picken

07/08/2018

De Amerikaanse retailreus  Walmart experimenteert met robots die online orders picken: ze halen snel droge, gekoelde en diepgevroren waren uit de schappen, terwijl de medewerkers de verse producten uitkiezen.