HelloFresh komt met box voor jonge gezinnen | RetailDetail

HelloFresh komt met box voor jonge gezinnen

HelloFresh komt met box voor jonge gezinnen

Maaltijdbezorger HelloFresh heeft zijn aanbod uitgebreid met de Family box, een pakket dat speciaal werd samengesteld voor jonge gezinnen. De recepten in de box zijn vooral toegankelijker voor kinderen en sneller klaar.

Extra tips voor kinderen

"Jonge gezinnen vinden de smaken niet altijd geschikt voor hun kinderen. Ook geven zij aan dat de bereidingstijd van de gerechten in onze Original- en Veggiebox soms te lang is, als je kinderen ondertussen ook aandacht nodig hebben", aldus Maartje Frederiks, oprichter van HelloFresh in Nederland en België.

 

Bij de recepten worden ook tips gegeven om de kinderen te betrekken tijdens het koken. Zo wil HelloFresh van het bereiden van een maaltijd een familieaangelegenheid maken. Er wordt ook aangegeven hoe recepten kunnen aangepast worden, zodat ze voor iedereen lekker zijn. Bij de Familiy box zit ook regelmatig een extraatje, zoals een tekenplaat voor de kinderen.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Carrefour gaat So.bio met overname Franse bioketen

20/07/2018

Carrefour onthult zijn biologische ambities met de overname van So.bio, een lokale bioketen met acht winkels in het zuidwesten van Frankrijk. De keten wil graag nationale dekking krijgen.

Meer omzet, minder winst voor Sligro

19/07/2018

In de eerste helft van het jaar steeg de omzet van Sligro Food Group met 11% tot 1,1 miljard euro, maar de nettowinst daalde van 26 miljoen naar 25 miljoen euro.

Illy wordt opgevrijd door Douwe Egberts en Nestlé

18/07/2018

Er komt voorlopig geen einde aan de consolidatiebewegingen in de koffiesector. Zowel JAB als Nestlé tonen interesse in het Italiaanse Illycaffè, maar het is niet zeker of de familie het bedrijf wil verkopen.

Kweekvlees tegen 2021 in de winkel?

18/07/2018

De commercialisering van laboratoriumvlees komt een stap dichterbij. Pionier Mosa Meat heeft 7,5 miljoen euro opgehaald voor de bouw van een fabriek die binnen drie jaar een betaalbaar product op de markt zal brengen.

Aldi zet in op hernieuwbare energie

17/07/2018

Aldi Nord publiceerde zopas een ambitieus internationaal klimaatbeleid: de retailer wil de uitstoot van broeikasgassen met 40% terugdringen tegen 2021 en onthult in zijn tweede duurzaamheidsrapport enkele sprekende cijfers.

Nog flink wat groeipotentieel voor discounters in West-Europa

16/07/2018

Ondanks overbewinkeling in heel wat Europese markten plannen discounters tegen 2023 tien miljoen vierkante meter bijkomende winkeloppervlakte op het continent. Ook in zogenaamd verzadigde markten als de Duitse en de Britse liggen er mooie groeikansen, meent LZ Retailytics.