Henk Kessen verlaat Detailresult Groep | RetailDetail

Henk Kessen verlaat Detailresult Groep

Henk Kessen verlaat Detailresult Groep

Commercieel directeur Henk Kessen verlaat per vandaag Detailresult Groep. Over de invulling van de functie wordt op korte termijn meer duidelijkheid gegeven.

 

Organisatieveranderingen bij Dekamarkt en Dirk

Kessen stond mede aan de basis van organisatorische aanpassingen binnen de afdeling Commercie bij de supermarktorganisatie. Zo is het team van unitmanagers uitgebreid en werden de units Vers en AGF geoptimaliseerd. Hij heeft tevens een bijdrage geleverd aan de invulling van Dekamarkt World of Food. Kessen trad op 1 april 2014 als commercieel directeur in dienst bij Detailresult Groep. Hij was hiervoor directeur bij Deen.

 

Detailresult Groep NV telt ruim 19.000 medewerkers en omvat 189 winkels van Dekamarkt en Dirk van den Broek. Deze bedrijven worden ondersteund door Detailresult Logistiek, door productiebedrijven - zoals slagerij en bakkerijen - en door Detailresult Services (ICT, administraties, HR en bouwbureau).

 

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Holland & Barrett wil veganistische winkels openen

17/05/2018

De Britse gezondheidsketen Holland & Barrett (in de Benelux vroeger Essenza) plant volledig veganistische winkels te openen. Dat is immers een trend waar de keten op moet inpikken, vindt CEO Peter Aldis.

Nestlé op dieet: snoeit verder in suiker, vet en zout

17/05/2018

Nestlé wil nog meer gaan snijden in de suiker-, zout- en vetgehaltes van zijn producten. Zo wil het voedingsconcern inspelen op de wereldwijde vraag naar gezondere voeding.

Jumbo opent zijn vierde Jumbo Foodmarkt

17/05/2018

Vijf jaar na de opening van de allereerste Jumbo Foodmarkt (in Breda), heeft Jumbo in de Utrechtse wijk Leidsche Rijn zijn vierde foodmarkt geopend. Het is meteen de grootste supermarkt van de regio Utrecht.

Analyse: Zes redenen waarom grote merken onder druk staan

17/05/2018

Wereldmerken ondervinden steeds meer concurrentie van kleine, lokale spelers. Volgens sommige waarnemers zijn de gouden jaren van de merken zelfs voorbij. Misschien voorbarig, maar enkele trends tekenen zich toch af.

Coca-Cola blijft sterkste wereldmerk, lokale merken groeien

17/05/2018

Coca-Cola, Colgate en Maggi zijn wereldwijd de populairste FMCG-merken, blijkt uit een nieuw rapport van Kantar Worldpanel. Lokale merken knabbelen echter aan het marktaandeel van de grote jongens.

Extra korting voor Amazon Prime-leden bij Whole Foods

17/05/2018

Amazon Prime-leden krijgen een extra korting op honderden producten bij Whole Foods, de supermarktketen die sinds juni in handen is van de Amerikaanse e-commercegigant. Achter de toenadering zit een duidelijke strategie, zeggen specialisten.