Heropende Aldi in Rummen dubbel zo groot

Heropende Aldi in Rummen dubbel zo groot

Heropende Aldi in Rummen dubbel zo groot

Discountketen Aldi heeft in Rummen een volledig gerenoveerde winkel heropend. De nieuwe vestiging is met 1.200 m² winkelruimte dubbel zo groot als de voorganger.

Ruim 1.100 productreferenties

Sinds gisteren kunnen de inwoners van Rummen, deelgemeente van Geetbets, hun inkopen doen in een gloednieuwe winkel van Aldi. In hetzelfde complex huist ook een vestiging van Budgetslager.

 

“We bieden meer dan 1.100 verschillende producten aan”, klinkt het bij Aldi. “De tewerkstelling in Rummen stijgt van zeven naar negen voltijdse personeelsleden. Meer beweegruimte en extra lichtinval maken het winkelen aangenaam. Het energiebeheer van het complex is milieuvriendelijk. De winkel wordt namelijk verwarmd met de restwarmte van de koelmotoren van de frigo's.”

 

Boven op de winkel zijn er ook nog ‑ geheel in lijn met de nieuwste trend van ‘supermarktwonen’ ‑ vier appartementen. Die zullen in februari 2017 afgewerkt zijn.

 

Met de Delhaize aan de Steenstraat en de nieuwe Aldi in Rummen telt de gemeente Geetbets nu twee grote supermarkten.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Holland & Barrett wil veganistische winkels openen

17/05/2018

De Britse gezondheidsketen Holland & Barrett (in de Benelux vroeger Essenza) plant volledig veganistische winkels te openen. Dat is immers een trend waar de keten op moet inpikken, vindt CEO Peter Aldis.

Nestlé op dieet: snoeit verder in suiker, vet en zout

17/05/2018

Nestlé wil nog meer gaan snijden in de suiker-, zout- en vetgehaltes van zijn producten. Zo wil het voedingsconcern inspelen op de wereldwijde vraag naar gezondere voeding.

Jumbo opent zijn vierde Jumbo Foodmarkt

17/05/2018

Vijf jaar na de opening van de allereerste Jumbo Foodmarkt (in Breda), heeft Jumbo in de Utrechtse wijk Leidsche Rijn zijn vierde foodmarkt geopend. Het is meteen de grootste supermarkt van de regio Utrecht.

Analyse: Zes redenen waarom grote merken onder druk staan

17/05/2018

Wereldmerken ondervinden steeds meer concurrentie van kleine, lokale spelers. Volgens sommige waarnemers zijn de gouden jaren van de merken zelfs voorbij. Misschien voorbarig, maar enkele trends tekenen zich toch af.

Coca-Cola blijft sterkste wereldmerk, lokale merken groeien

17/05/2018

Coca-Cola, Colgate en Maggi zijn wereldwijd de populairste FMCG-merken, blijkt uit een nieuw rapport van Kantar Worldpanel. Lokale merken knabbelen echter aan het marktaandeel van de grote jongens.

Extra korting voor Amazon Prime-leden bij Whole Foods

17/05/2018

Amazon Prime-leden krijgen een extra korting op honderden producten bij Whole Foods, de supermarktketen die sinds juni in handen is van de Amerikaanse e-commercegigant. Achter de toenadering zit een duidelijke strategie, zeggen specialisten.