Huismerk Jumbo wint internationale prijs

Huismerk Jumbo wint internationale prijs

Vijf huismerkproducten van Jumbo hebben een Superior Taste Award gekregen, uitgereikt door onder meer topchefs uit heel Europa, vanwege hun smaak.

Prestigieuze award

De Award van het International Taste & Quality Institute wordt door opinieleiders en Michelin-chefs toegekend. De juryleden uit vijftien landen proeven blind en zijn allemaal specialisten in hun vakgebied en lid van Europa's meest prestigieuze culinaire verenigingen.

 

Uiteindelijk vielen de mango-passiejam en mayonaise zongedroogde tomaat van de pas geintroduceerde Jumbo 'Thuis-uit-eten'-lijn in de prijzen. Ook twee artikelen die de supermarktketen vorig jaar introduceerde, smaakboter sjalot-tijm en kippenbouillon, werden erg goed gewaardeerd. Alle vier de artikelen kregen twee sterren en werden daarmee uitgeroepen tot opmerkelijk product.

 

De lemon-currysaus kreeg nog één ster van het instituut en werd beoordeeld als 'goed smakend product'. 

Tags: