Jumbo beantwoordt BBQ-vragen via WhatsApp | RetailDetail

Jumbo beantwoordt BBQ-vragen via WhatsApp

Jumbo beantwoordt BBQ-vragen via WhatsApp

Klanten van Jumbo die deze zomer vragen hebben in verband met barbecueën, kunnen die voortaan direct aan een team specialisten stellen via WhatsApp. De dienst zal beschikbaar blijven tot eind augustus.

Tips en recepten

Wie vragen wil stellen aan het barbecueteam van Jumbo, moet het telefoonnummer toevoegen aan zijn contacten en vervolgens de service starten door 'BBQ aan' te sturen. Daarna kunnen ze vragen stellen en krijgen ze ook tips of recepten toegestuurd.

 

Aan het hoofd van het team staat Harm Jan Bloem, een specialist op vlak van barbecueën. "Voor mij is barbecueën niet vanzelfsprekend het bakken van hamburgers en sateetjes. Ik houd het meest van ambachtelijk bereide stukken vlees en vis. Maar barbecueën hoeft helemaal niet zo ingewikkeld te zijn. Daarom deel ik als barbecuespecialist graag mijn praktische en verrassende barbecuetips met de klanten van Jumbo", zegt hij in een persbericht van de supermarktketen.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Carrefour gaat So.bio met overname Franse bioketen

20/07/2018

Carrefour onthult zijn biologische ambities met de overname van So.bio, een lokale bioketen met acht winkels in het zuidwesten van Frankrijk. De keten wil graag nationale dekking krijgen.

Meer omzet, minder winst voor Sligro

19/07/2018

In de eerste helft van het jaar steeg de omzet van Sligro Food Group met 11% tot 1,1 miljard euro, maar de nettowinst daalde van 26 miljoen naar 25 miljoen euro.

Illy wordt opgevrijd door Douwe Egberts en Nestlé

18/07/2018

Er komt voorlopig geen einde aan de consolidatiebewegingen in de koffiesector. Zowel JAB als Nestlé tonen interesse in het Italiaanse Illycaffè, maar het is niet zeker of de familie het bedrijf wil verkopen.

Kweekvlees tegen 2021 in de winkel?

18/07/2018

De commercialisering van laboratoriumvlees komt een stap dichterbij. Pionier Mosa Meat heeft 7,5 miljoen euro opgehaald voor de bouw van een fabriek die binnen drie jaar een betaalbaar product op de markt zal brengen.

Aldi zet in op hernieuwbare energie

17/07/2018

Aldi Nord publiceerde zopas een ambitieus internationaal klimaatbeleid: de retailer wil de uitstoot van broeikasgassen met 40% terugdringen tegen 2021 en onthult in zijn tweede duurzaamheidsrapport enkele sprekende cijfers.

Nog flink wat groeipotentieel voor discounters in West-Europa

16/07/2018

Ondanks overbewinkeling in heel wat Europese markten plannen discounters tegen 2023 tien miljoen vierkante meter bijkomende winkeloppervlakte op het continent. Ook in zogenaamd verzadigde markten als de Duitse en de Britse liggen er mooie groeikansen, meent LZ Retailytics.