Jumbo opent zijn vierde Jumbo Foodmarkt van Nederland

Jumbo opent zijn vierde Jumbo Foodmarkt

Jumbo opent zijn vierde Jumbo Foodmarkt
Jumbo

Vijf jaar na de opening van de allereerste Jumbo Foodmarkt (in Breda), heeft Jumbo in de Utrechtse wijk Leidsche Rijn zijn vierde foodmarkt geopend. Het is meteen de grootste supermarkt van de regio Utrecht.

 

"Grootste groente- en fruitafdeling van Nederland"

Na Breda, Amsterdam en thuisbasis Veghel heeft nu ook Utrecht een Jumbo Foodmarkt. De fonkelnieuwe vestiging aan het Brusselplein, gelegen naast een gloednieuw winkelcentrum, is liefst 3.500 m² groot. De nieuwste Jumbo Foodmarkt biedt naar eigen zeggen “het meest uitgebreide foodassortiment voor de dagelijkse boodschappen”, met meer dan 20.000 referenties, gaande van streekproducten over 128 betaalbare wijnen tot de specialiteiten uit de La Place bakkerij. De nieuwe foodtempel claimt “de grootste groente- en fruitafdeling van Nederland” te herbergen.

 

“Onze koks en versspecialisten laten onze klanten kennis maken met het beste op het gebied van lekker en gezond eten" zegt filiaalmanager Arjan van der Maas. “Bijvoorbeeld in onze nieuwe La Place Wereldkeukens waar maaltijden vers bereid worden, zoals handgemaakte sushi rolls, vers gedraaide pasta en gezonde salades. Je kunt hiervan genieten in ons Foodcafé, via onze cateringservice of het mee naar huis nemen.” Dat Foodcafé telt overigens 240 zitplaatsen.

 

De Jumbo Foodmarkt van Utrecht is 365 dagen per jaar open en is zowel met de auto (parkeerterrein voor 1.200 voertuigen) als met het openbaar vervoer (net naast het station) vlot bereikbaar.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Franprix levert de boodschappen tot in de koelkast

25/05/2018

De Franse supermarktketen Franprix test de thuislevering van boodschappen wanneer niemand thuis is: de bezorger komt zelf binnen in huis. In de toekomst wil het de boodschappen zelfs voor klanten in de koelkast opruimen.

Waarom grote FMCG-fabrikanten meer geld vrijmaken voor innovatie

25/05/2018

Zowel Nestlé als Kraft Heinz maakten zopas nieuwe investeringen bekend in onderzoek en ontwikkeling. De grote merkfabrikanten voelen de hete adem van innovatieve startups in de nek en willen sneller schakelen.

Multinationals gezakt voor gezonde voeding

24/05/2018

Voedingsmultinationals leveren nog te weinig inspanningen om hun producten gezonder te maken, zegt de Access to Nutrition Foundation. Nestlé, Unilever en Danone behoren tot de besten van de klas.  

Ahold Delhaize start digitaal laboratorium in de VS

22/05/2018

De Amerikaanse tak van Ahold Delhaize richt een nieuw bedrijf op dat zich toespitst op digitale innovatie: Peapod Digital Labs wordt een laboratorium voor nieuwe strategieën op het gebied van digitalisering, e-commerce en personalisatie. 

Carrefour en Tencent openen hightechwinkel in Shanghai

22/05/2018

In het zopas geopende winkelconcept ‘Le Marché’, het eerste resultaat van het recente partnership tussen Carrefour en Tencent, kunnen klanten betalen via gezichtsherkenning aan onbemande check-outs.

Holland & Barrett wil veganistische winkels openen

17/05/2018

De Britse gezondheidsketen Holland & Barrett (in de Benelux vroeger Essenza) plant volledig veganistische winkels te openen. Dat is immers een trend waar de keten op moet inpikken, vindt CEO Peter Aldis.