Jumbo van start met Jaaraanbiedingen | RetailDetail

Jumbo van start met Jaaraanbiedingen

Jumbo van start met Jaaraanbiedingen

Jumbo startte tijdens Henny's Super Surprise met Jaaraanbiedingen. De formule lanceerde in een eenmalige verrassingsshow met Henny Huisman op You Tube aanbiedingen voor producten die een gezin vaak gebruikt. Deze blijven het hele jaar geldig.

 

 

Wasmiddelen, kaas, koffie

 

De verrassingsshow vormde voor Jumbo het startschot van zijn nieuwe Jaaraanbiedingen. Henny Huisman, die jarenlang de Surpriseshow presenteerde, maakte de uitzending op YouTube samen met Jumbo. In het TV-programma worden nietsvermoedende mensen verrast die hun droomwens in vervulling zagen gaan.

 

Net als de Surpriseshow bezorgde presentator Henny Huisman ook in Henny's Super Surprise mensen een onvergetelijk moment. Een van de deelnemers krijgt immers het hele jaar gratis boodschappen bij Jumbo.

 

De Jaaraanbiedingen van Jumbo zullen gelden voor producten die een gezin vaak gebruikt, zoals wasmiddelen, kaas, koffie, cola en toiletpapier. De aanbiedingsprijzen blijven het hele jaar geldig. De formule voegt de Jaaraanbiedingen toe aan de bestaande 365 dagen per jaar laagsteprijsgarantie. Het is volgens Jumbo voor het eerst dat een Nederlandse supermarktketen met aanbiedingen gaat werken waarvan de klant een jaar lang kan profiteren.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Supermarkten scoren barslecht in onderzoek Oxfam Novib

21/06/2018

De vijf grootste supermarktketens in Nederland (Albert Heijn, Jumbo, Lidl, Aldi en PLUS) houden de economische uitbuiting van mensen die in ontwikkelingslanden ons voedsel produceren, in stand. Dat zegt Oxfam Novib in een vandaag verschenen rapport.

Avontuurlijke bierliefhebbers vormen uitdaging voor kleine brouwers

20/06/2018

Wereldwijd blijft de consumptie van ‘craft beer’ flink stijgen, maar merktrouw is voor de liefhebbers van artisanale speciaalbieren een erg relatief begrip. Dat betekent een uitdaging voor de producenten.

Colruyt Group presteert beter dan verwacht

19/06/2018

Mede dankzij een sterk eindejaar kon Colruyt Group afgelopen boekjaar zijn marktaandeel opnieuw licht verhogen. Een beetje tegen de verwachtingen in bleven de marges op peil. Ook de onlineactiviteiten deden het goed.

Betalen met Appie bij Albert Heijn

15/06/2018

In Haarlem en Utrecht kunnen shoppers deze zomer bij Albert Heijn betalen met hun Appie-app.  De komende drie maanden voert de keten er een test met kassaloos shoppen, waarbij klanten met de app boodschappen scannen en betalen.

Jumbo richt Belgische vennootschap op

13/06/2018

De Nederlandse supermarktketen Jumbo lijkt nu echt op weg naar België: ze heeft immers recent in Antwerpen de vennootschap bvba Jumbo België opgericht.

Carrefour in zee met Google

12/06/2018

De digitale transformatie van retailgroep Carrefour komt in een versnelling door een partnerschap met Google. Franse consumenten zullen kennismaken met nieuwe retailmodellen en koopervaringen, zegt de retailer.