Jumbo van start met Jaaraanbiedingen | RetailDetail

Jumbo van start met Jaaraanbiedingen

Jumbo van start met Jaaraanbiedingen

Jumbo startte tijdens Henny's Super Surprise met Jaaraanbiedingen. De formule lanceerde in een eenmalige verrassingsshow met Henny Huisman op You Tube aanbiedingen voor producten die een gezin vaak gebruikt. Deze blijven het hele jaar geldig.

 

 

Wasmiddelen, kaas, koffie

 

De verrassingsshow vormde voor Jumbo het startschot van zijn nieuwe Jaaraanbiedingen. Henny Huisman, die jarenlang de Surpriseshow presenteerde, maakte de uitzending op YouTube samen met Jumbo. In het TV-programma worden nietsvermoedende mensen verrast die hun droomwens in vervulling zagen gaan.

 

Net als de Surpriseshow bezorgde presentator Henny Huisman ook in Henny's Super Surprise mensen een onvergetelijk moment. Een van de deelnemers krijgt immers het hele jaar gratis boodschappen bij Jumbo.

 

De Jaaraanbiedingen van Jumbo zullen gelden voor producten die een gezin vaak gebruikt, zoals wasmiddelen, kaas, koffie, cola en toiletpapier. De aanbiedingsprijzen blijven het hele jaar geldig. De formule voegt de Jaaraanbiedingen toe aan de bestaande 365 dagen per jaar laagsteprijsgarantie. Het is volgens Jumbo voor het eerst dat een Nederlandse supermarktketen met aanbiedingen gaat werken waarvan de klant een jaar lang kan profiteren.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Britten kunnen kassaloos shoppen bij Sainsbury’s

14/08/2018

Ook bij de Britse supermarktketen Sainsbury’s loopt nu een proefproject met mobiel scannen en betalen: met behulp van hun smartphone kunnen klanten boodschappen doen zonder langs de kassa te hoeven.

HelloFresh gaat toch nog niet voor winst

14/08/2018

Hoewel HelloFresh winst had beloofd voor het einde van dit jaar, geeft de leverancier van maaltijdboxen nu toch de voorkeur aan nieuwe investeringen. Na een sterk tweede kwartaal gaat het bedrijf voor extra groei in de Verenigde Staten.

United Petfood blijft op overnamepad

09/08/2018

United Petfood, fabrikant van honden- en kattenbrokken en hofleverancier van menig huismerk van supermarkten, rijgt de overnames aan elkaar. Een maand na de overname van een Spaanse concurrent doen de Gentenaars dat kunstje nog eens over in Roemenië.

AB InBev wil Afrika aan de drank krijgen

09/08/2018

Het groeipotentieel van AB InBev ligt in Afrika. De brouwerij heeft hoge verwachtingen van het continent: de welvaart en de bevolking, die steeds vaker een biertje lust, groeien er snel. 

Lidl stelt auto’s ter beschikking van shoppers

08/08/2018

“Je eigen wagen voor inkopen”, zo stelt Lidl zijn nieuwe autodeeldienst voor. In samenwerking met Mazda kan je in Duitsland weldra autodelen vanop de parking van Lidl-supermarkten. 

Lagere omzet, hogere winst voor Ahold Delhaize

08/08/2018

Terwijl de omzet van Ahold Delhaize onder druk staat in de Verenigde Staten, bevestigt Delhaize in België de positieve trend die in het eerste kwartaal werd ingezet, met dank aan de tovergroentjes. Online ligt de groep op koers.