Kellogg’s opent pop-upcafé | RetailDetail

Kellogg’s opent pop-upcafé

Kellogg’s opent pop-upcafé

Steeds meer foodmerken ontdekken de marketingkracht van een verrassend pop-upconcept. Ook ontbijtgranenproducent Kellogg’s zag de mogelijkheden en opent een ontbijtcafé in Sydney.

Verrassende recepten

In het Kellogg’s Kawa Cereal Café, dat volgende week de deuren opent in Sydney, kunnen consumenten terecht voor maaltijden met verrassende recepten op basis van ontbijtgranen. De eerste foto’s en menu’s die werden vrijgegeven, zien er alvast veelbelovend uit: zo is er een salade met boerenkool, spinazie, groene appel, gepocheerd ei en glutenvrije Special K. Klanten kunnen ook kiezen voor een croque met banaan, ahornsiroop, krokant spek en Rice Bubbles, of een kippenburger in een korstje van Corn Flakes met tomaat, sla en chilimayonaise.

 

Het eetcafé kadert in een ruimere campagne onder het motto “Open for Breakfast”, met een interactief online platform dat verhalen bundelt over de Kellogg’s-producten en waar alle consumenten terecht kunnen met vragen en suggesties. Kellogg’s wil mensen inspireren tot een ruimere kijk op ontbijtgranen: het merk vindt immers dat zijn producten meer mogelijkheden bieden dan enkel een snel ontbijt. 

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Illy wordt opgevrijd door Douwe Egberts en Nestlé

18/07/2018

Er komt voorlopig geen einde aan de consolidatiebewegingen in de koffiesector. Zowel JAB als Nestlé tonen interesse in het Italiaanse Illycaffè, maar het is niet zeker of de familie het bedrijf wil verkopen.

Kweekvlees tegen 2021 in de winkel?

18/07/2018

De commercialisering van laboratoriumvlees komt een stap dichterbij. Pionier Mosa Meat heeft 7,5 miljoen euro opgehaald voor de bouw van een fabriek die binnen drie jaar een betaalbaar product op de markt zal brengen.

Aldi zet in op hernieuwbare energie

17/07/2018

Aldi Nord publiceerde zopas een ambitieus internationaal klimaatbeleid: de retailer wil de uitstoot van broeikasgassen met 40% terugdringen tegen 2021 en onthult in zijn tweede duurzaamheidsrapport enkele sprekende cijfers.

Nog flink wat groeipotentieel voor discounters in West-Europa

16/07/2018

Ondanks overbewinkeling in heel wat Europese markten plannen discounters tegen 2023 tien miljoen vierkante meter bijkomende winkeloppervlakte op het continent. Ook in zogenaamd verzadigde markten als de Duitse en de Britse liggen er mooie groeikansen, meent LZ Retailytics.

Delhaize-café siert hoofdkantoor Ahold Delhaize

16/07/2018

Sinds kort is het merk Delhaize sterker aanwezig op het hoofdkantoor van Ahold Delhaize in Zaandam: de retailer opende er een café dat versierd is met stukken uit de rijke geschiedenis van De Leeuw.

Eerste gezonde eetmuur in Amsterdam

13/07/2018

Eind augustus opent in de Kinkerstraat van Amsterdam de Health Food Wall. Goed nieuws voor de liefhebbers van gezonde voeding die een salade boven een kroket verkiezen.