Kellogg’s opent pop-upcafé | RetailDetail

Kellogg’s opent pop-upcafé

Kellogg’s opent pop-upcafé

Steeds meer foodmerken ontdekken de marketingkracht van een verrassend pop-upconcept. Ook ontbijtgranenproducent Kellogg’s zag de mogelijkheden en opent een ontbijtcafé in Sydney.

Verrassende recepten

In het Kellogg’s Kawa Cereal Café, dat volgende week de deuren opent in Sydney, kunnen consumenten terecht voor maaltijden met verrassende recepten op basis van ontbijtgranen. De eerste foto’s en menu’s die werden vrijgegeven, zien er alvast veelbelovend uit: zo is er een salade met boerenkool, spinazie, groene appel, gepocheerd ei en glutenvrije Special K. Klanten kunnen ook kiezen voor een croque met banaan, ahornsiroop, krokant spek en Rice Bubbles, of een kippenburger in een korstje van Corn Flakes met tomaat, sla en chilimayonaise.

 

Het eetcafé kadert in een ruimere campagne onder het motto “Open for Breakfast”, met een interactief online platform dat verhalen bundelt over de Kellogg’s-producten en waar alle consumenten terecht kunnen met vragen en suggesties. Kellogg’s wil mensen inspireren tot een ruimere kijk op ontbijtgranen: het merk vindt immers dat zijn producten meer mogelijkheden bieden dan enkel een snel ontbijt. 

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Franprix levert de boodschappen tot in de koelkast

25/05/2018

De Franse supermarktketen Franprix test de thuislevering van boodschappen wanneer niemand thuis is: de bezorger komt zelf binnen in huis. In de toekomst wil het de boodschappen zelfs voor klanten in de koelkast opruimen.

Waarom grote FMCG-fabrikanten meer geld vrijmaken voor innovatie

25/05/2018

Zowel Nestlé als Kraft Heinz maakten zopas nieuwe investeringen bekend in onderzoek en ontwikkeling. De grote merkfabrikanten voelen de hete adem van innovatieve startups in de nek en willen sneller schakelen.

Multinationals gezakt voor gezonde voeding

24/05/2018

Voedingsmultinationals leveren nog te weinig inspanningen om hun producten gezonder te maken, zegt de Access to Nutrition Foundation. Nestlé, Unilever en Danone behoren tot de besten van de klas.  

Ahold Delhaize start digitaal laboratorium in de VS

22/05/2018

De Amerikaanse tak van Ahold Delhaize richt een nieuw bedrijf op dat zich toespitst op digitale innovatie: Peapod Digital Labs wordt een laboratorium voor nieuwe strategieën op het gebied van digitalisering, e-commerce en personalisatie. 

Carrefour en Tencent openen hightechwinkel in Shanghai

22/05/2018

In het zopas geopende winkelconcept ‘Le Marché’, het eerste resultaat van het recente partnership tussen Carrefour en Tencent, kunnen klanten betalen via gezichtsherkenning aan onbemande check-outs.

Holland & Barrett wil veganistische winkels openen

17/05/2018

De Britse gezondheidsketen Holland & Barrett (in de Benelux vroeger Essenza) plant volledig veganistische winkels te openen. Dat is immers een trend waar de keten op moet inpikken, vindt CEO Peter Aldis.