Kerstoffensief Albert Heijn samen met Bol.com | RetailDetail

Kerstoffensief Albert Heijn samen met Bol.com

Kerstoffensief Albert Heijn samen met Bol.com

Albert Heijn verspreidt voor het eerst een speciale kerstfolder in samenwerking met Bol.com. De bijna honderd pagina's dikke folder wordt op 6 december huis-aan-huis bezorgd in Nederland en vormt een belangrijk onderdeel van het kerstoffensief van de supermarktketen.

Online en offline steeds meer verweven

De folder bevat onder meer complete recepten, kooktips en ideeën voor cadeaus die bij of Albert Heijn of Bol.com te koop zijn. Daarnaast is er een kerstdinerplanner opgenomen en zijn er kortingsbonnen om klanten naar de winkels te krijgen. Om de websupermarkt van Albert Heijn een duwtje in de rug te geven is er ook een bon aanwezig voor het gratis bezorgen van boodschappen.

 

Albert Heijn publiceert vanaf vrijdag overigens ook de speciale kersteditie van klantentijdschrift Allerhande. Deze editie is bijna tweehonderd pagina's dik en biedt zich samen aan met de nieuwe Allerhande Koken-app voor de iPad, die met behulp van video's, stembediening en foto's klanten helpt de gerechten uit Allerhande klaar te maken.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Carrefour gaat So.bio met overname Franse bioketen

20/07/2018

Carrefour onthult zijn biologische ambities met de overname van So.bio, een lokale bioketen met acht winkels in het zuidwesten van Frankrijk. De keten wil graag nationale dekking krijgen.

Meer omzet, minder winst voor Sligro

19/07/2018

In de eerste helft van het jaar steeg de omzet van Sligro Food Group met 11% tot 1,1 miljard euro, maar de nettowinst daalde van 26 miljoen naar 25 miljoen euro.

Illy wordt opgevrijd door Douwe Egberts en Nestlé

18/07/2018

Er komt voorlopig geen einde aan de consolidatiebewegingen in de koffiesector. Zowel JAB als Nestlé tonen interesse in het Italiaanse Illycaffè, maar het is niet zeker of de familie het bedrijf wil verkopen.

Kweekvlees tegen 2021 in de winkel?

18/07/2018

De commercialisering van laboratoriumvlees komt een stap dichterbij. Pionier Mosa Meat heeft 7,5 miljoen euro opgehaald voor de bouw van een fabriek die binnen drie jaar een betaalbaar product op de markt zal brengen.

Aldi zet in op hernieuwbare energie

17/07/2018

Aldi Nord publiceerde zopas een ambitieus internationaal klimaatbeleid: de retailer wil de uitstoot van broeikasgassen met 40% terugdringen tegen 2021 en onthult in zijn tweede duurzaamheidsrapport enkele sprekende cijfers.

Nog flink wat groeipotentieel voor discounters in West-Europa

16/07/2018

Ondanks overbewinkeling in heel wat Europese markten plannen discounters tegen 2023 tien miljoen vierkante meter bijkomende winkeloppervlakte op het continent. Ook in zogenaamd verzadigde markten als de Duitse en de Britse liggen er mooie groeikansen, meent LZ Retailytics.