Kerstoffensief Albert Heijn samen met Bol.com | RetailDetail

Kerstoffensief Albert Heijn samen met Bol.com

Kerstoffensief Albert Heijn samen met Bol.com

Albert Heijn verspreidt voor het eerst een speciale kerstfolder in samenwerking met Bol.com. De bijna honderd pagina's dikke folder wordt op 6 december huis-aan-huis bezorgd in Nederland en vormt een belangrijk onderdeel van het kerstoffensief van de supermarktketen.

Online en offline steeds meer verweven

De folder bevat onder meer complete recepten, kooktips en ideeën voor cadeaus die bij of Albert Heijn of Bol.com te koop zijn. Daarnaast is er een kerstdinerplanner opgenomen en zijn er kortingsbonnen om klanten naar de winkels te krijgen. Om de websupermarkt van Albert Heijn een duwtje in de rug te geven is er ook een bon aanwezig voor het gratis bezorgen van boodschappen.

 

Albert Heijn publiceert vanaf vrijdag overigens ook de speciale kersteditie van klantentijdschrift Allerhande. Deze editie is bijna tweehonderd pagina's dik en biedt zich samen aan met de nieuwe Allerhande Koken-app voor de iPad, die met behulp van video's, stembediening en foto's klanten helpt de gerechten uit Allerhande klaar te maken.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Franprix levert de boodschappen tot in de koelkast

25/05/2018

De Franse supermarktketen Franprix test de thuislevering van boodschappen wanneer niemand thuis is: de bezorger komt zelf binnen in huis. In de toekomst wil het de boodschappen zelfs voor klanten in de koelkast opruimen.

Waarom grote FMCG-fabrikanten meer geld vrijmaken voor innovatie

25/05/2018

Zowel Nestlé als Kraft Heinz maakten zopas nieuwe investeringen bekend in onderzoek en ontwikkeling. De grote merkfabrikanten voelen de hete adem van innovatieve startups in de nek en willen sneller schakelen.

Multinationals gezakt voor gezonde voeding

24/05/2018

Voedingsmultinationals leveren nog te weinig inspanningen om hun producten gezonder te maken, zegt de Access to Nutrition Foundation. Nestlé, Unilever en Danone behoren tot de besten van de klas.  

Ahold Delhaize start digitaal laboratorium in de VS

22/05/2018

De Amerikaanse tak van Ahold Delhaize richt een nieuw bedrijf op dat zich toespitst op digitale innovatie: Peapod Digital Labs wordt een laboratorium voor nieuwe strategieën op het gebied van digitalisering, e-commerce en personalisatie. 

Carrefour en Tencent openen hightechwinkel in Shanghai

22/05/2018

In het zopas geopende winkelconcept ‘Le Marché’, het eerste resultaat van het recente partnership tussen Carrefour en Tencent, kunnen klanten betalen via gezichtsherkenning aan onbemande check-outs.

Holland & Barrett wil veganistische winkels openen

17/05/2018

De Britse gezondheidsketen Holland & Barrett (in de Benelux vroeger Essenza) plant volledig veganistische winkels te openen. Dat is immers een trend waar de keten op moet inpikken, vindt CEO Peter Aldis.