Klant is zelf de kok in pop-up restaurant Ikea

Klant is zelf de kok in pop-uprestaurant Ikea

Klant is zelf de kok in pop-uprestaurant Ikea

De Zweedse woonketen Ikea gaat in Londen een pop-uprestaurant openen waar de klant zelf de chef-kok zal zijn. In The Dining Club kunnen klanten verschillende kookklassen krijgen, waarbij ze kunnen koken voor hun vrienden.

Volledig gratis

Het restaurant zal vanaf 10 september twee weken geopend blijven. Klanten krijgen er onder begeleiding van professionele koks de mogelijkheid om een brunch, lunch of diner te maken voor een groep van maximaal twintig personen.

 

“Terwijl mensen in het Verenigd Koninkrijk steeds minder tijd maken om te koken of om samen te eten, geeft Ikea foodies, wannabe-koks, nieuwelingen en fijnproevers de kans om zichzelf uit te drukken en indruk te maken op hun vrienden in een restaurant”, zegt Ikea over het concept.

 

Klanten die er in slagen om te kunnen deelnemen aan één van de workshops zullen dan bovendien volledig gratis kunnen. Al het eten en de bediening is volledig op kosten van Ikea.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Carrefour gaat So.bio met overname Franse bioketen

20/07/2018

Carrefour onthult zijn biologische ambities met de overname van So.bio, een lokale bioketen met acht winkels in het zuidwesten van Frankrijk. De keten wil graag nationale dekking krijgen.

Burberry ziet 100 miljoen euro in rook opgaan

20/07/2018

Niet iedereen ziet de noodzaak van duurzaamheid in: het Britse modemerk Burberry stookte vorig jaar voor meer dan dertig miljoen euro aan merkproducten op "om te vermijden dat ze in verkeerde handen zouden vallen".

Meer omzet, minder winst voor Sligro

19/07/2018

In de eerste helft van het jaar steeg de omzet van Sligro Food Group met 11% tot 1,1 miljard euro, maar de nettowinst daalde van 26 miljoen naar 25 miljoen euro.

Illy wordt opgevrijd door Douwe Egberts en Nestlé

18/07/2018

Er komt voorlopig geen einde aan de consolidatiebewegingen in de koffiesector. Zowel JAB als Nestlé tonen interesse in het Italiaanse Illycaffè, maar het is niet zeker of de familie het bedrijf wil verkopen.

Kweekvlees tegen 2021 in de winkel?

18/07/2018

De commercialisering van laboratoriumvlees komt een stap dichterbij. Pionier Mosa Meat heeft 7,5 miljoen euro opgehaald voor de bouw van een fabriek die binnen drie jaar een betaalbaar product op de markt zal brengen.

Aldi zet in op hernieuwbare energie

17/07/2018

Aldi Nord publiceerde zopas een ambitieus internationaal klimaatbeleid: de retailer wil de uitstoot van broeikasgassen met 40% terugdringen tegen 2021 en onthult in zijn tweede duurzaamheidsrapport enkele sprekende cijfers.