La Place opent pop-up in Efteling | RetailDetail

La Place opent pop-up in Efteling

La Place opent pop-up in Efteling

Restaurantketen La Place heeft een tijdelijke vestiging geopend in de Efteling. Die zal geopend zijn tot 31 augustus en biedt vooral sappen, fruit en smoothies. Voor La Place is het de eerste pop-upwinkel.

Uitzonderlijk

Volgens La Place is de keuze van de Efteling voor de keten geen toeval, omdat het pretpark zijn bezoekers meer dagverse en gezonde opties wil bieden. Daarom zal de pop-upwinkel van La Place ook vooral focussen op de verkoop van fruit, sapjes en smoothies. Net zoals in andere filialen van de keten zullen alle producten er dagvers gemaakt worden.

 

Het is verder uitzonderlijk dat het pretpark horeca van andere partijen toelaat in het park. De Efteling voert die taak normaal gezien steevast in eigen beheer uit.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Holland & Barrett wil veganistische winkels openen

17/05/2018

De Britse gezondheidsketen Holland & Barrett (in de Benelux vroeger Essenza) plant volledig veganistische winkels te openen. Dat is immers een trend waar de keten op moet inpikken, vindt CEO Peter Aldis.

Nestlé op dieet: snoeit verder in suiker, vet en zout

17/05/2018

Nestlé wil nog meer gaan snijden in de suiker-, zout- en vetgehaltes van zijn producten. Zo wil het voedingsconcern inspelen op de wereldwijde vraag naar gezondere voeding.

Jumbo opent zijn vierde Jumbo Foodmarkt

17/05/2018

Vijf jaar na de opening van de allereerste Jumbo Foodmarkt (in Breda), heeft Jumbo in de Utrechtse wijk Leidsche Rijn zijn vierde foodmarkt geopend. Het is meteen de grootste supermarkt van de regio Utrecht.

Analyse: Zes redenen waarom grote merken onder druk staan

17/05/2018

Wereldmerken ondervinden steeds meer concurrentie van kleine, lokale spelers. Volgens sommige waarnemers zijn de gouden jaren van de merken zelfs voorbij. Misschien voorbarig, maar enkele trends tekenen zich toch af.

Coca-Cola blijft sterkste wereldmerk, lokale merken groeien

17/05/2018

Coca-Cola, Colgate en Maggi zijn wereldwijd de populairste FMCG-merken, blijkt uit een nieuw rapport van Kantar Worldpanel. Lokale merken knabbelen echter aan het marktaandeel van de grote jongens.

Extra korting voor Amazon Prime-leden bij Whole Foods

17/05/2018

Amazon Prime-leden krijgen een extra korting op honderden producten bij Whole Foods, de supermarktketen die sinds juni in handen is van de Amerikaanse e-commercegigant. Achter de toenadering zit een duidelijke strategie, zeggen specialisten.