Lekkerland Groep benoemt nieuwe CEO Patrick Steppe | RetailDetail

Lekkerland Groep benoemt nieuwe CEO Patrick Steppe

 Lekkerland Groep benoemt nieuwe CEO Patrick Steppe
PatrickSteppe.jpg

Patrick Steppe volgt per direct Michael Hoffmann op als CEO van de Lekkerland Groep. Hoffmann verlaat de onderneming na vijf jaar om persoonlijke redenen.

Verkoop en marketing  

Steppe (49) was vanaf eind 2012 op bestuursniveau verantwoordelijk voor de verkoopdivisie van de Lekkerland Groep, maar werkt in totaal al zestien jaar in diverse functies bij het bedrijf .

 

De nieuwe CEO wordt als voorzitter van de raad van bestuur verantwoordelijk voor verkoop en marketing, categoriemanagement van alle productgroepen, strategie, bedrijfsontwikkeling, human resources en communicatie. Hij gaat tevens over het beheer van de nationale ondernemingen in de Lekkerland Groep. Hij wordt ondersteund door financieel directeur Edgar Lange en logistiek directeur Kay Schiebur.

 

Lekkerland levert snacks aan 90.000 verkooppunten in zes Europese landen, waaronder winkels op tankstations en tabakswinkels. Vorig jaar had het bedrijf een omzet van 12,5 miljard euro.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Supermarkten scoren barslecht in onderzoek Oxfam Novib

21/06/2018

De vijf grootste supermarktketens in Nederland (Albert Heijn, Jumbo, Lidl, Aldi en PLUS) houden de economische uitbuiting van mensen die in ontwikkelingslanden ons voedsel produceren, in stand. Dat zegt Oxfam Novib in een vandaag verschenen rapport.

Avontuurlijke bierliefhebbers vormen uitdaging voor kleine brouwers

20/06/2018

Wereldwijd blijft de consumptie van ‘craft beer’ flink stijgen, maar merktrouw is voor de liefhebbers van artisanale speciaalbieren een erg relatief begrip. Dat betekent een uitdaging voor de producenten.

Colruyt Group presteert beter dan verwacht

19/06/2018

Mede dankzij een sterk eindejaar kon Colruyt Group afgelopen boekjaar zijn marktaandeel opnieuw licht verhogen. Een beetje tegen de verwachtingen in bleven de marges op peil. Ook de onlineactiviteiten deden het goed.

Betalen met Appie bij Albert Heijn

15/06/2018

In Haarlem en Utrecht kunnen shoppers deze zomer bij Albert Heijn betalen met hun Appie-app.  De komende drie maanden voert de keten er een test met kassaloos shoppen, waarbij klanten met de app boodschappen scannen en betalen.

Jumbo richt Belgische vennootschap op

13/06/2018

De Nederlandse supermarktketen Jumbo lijkt nu echt op weg naar België: ze heeft immers recent in Antwerpen de vennootschap bvba Jumbo België opgericht.

Carrefour in zee met Google

12/06/2018

De digitale transformatie van retailgroep Carrefour komt in een versnelling door een partnerschap met Google. Franse consumenten zullen kennismaken met nieuwe retailmodellen en koopervaringen, zegt de retailer.