Lidl biedt klanten korting op musea

Lidl biedt klanten korting op musea

Prijsvechter Lidl begint in Nederland met een Museumactie: op 1 en 2 juni krijgen klanten van de discounter gratis toegang tot een aantal musea. Die kan je al versieren vanaf een aankoop van 10 euro.

Verschil met 'serviceketens' wordt kleiner

Klanten ontvangen dan een code waarmee ze via de website van Lidl een museum kunnen kiezen. Vervolgens ontvangen ze vouchers, waarmee de klant met het hele gezin gratis naar het museum kan. Daarmee ontwikkelt Lidl zich nog verder tot een keten die qua getrouwheidsacties steeds moeilijker te onderscheiden is van meer servicegerichte formules, zoals Albert Heijn en zijn Efteling-actie.

 

Voor de actie zijn er in de dertien deelnemende musea speurtochten uitgezet om de musea te ontdekken. Bij vertrek ligt er voor alle kinderen een verrassing van Lidl klaar. Alle deelnemers aan de actie maken daarnaast kans op mooie prijzen, waaronder een museumkaart voor het hele gezin. De hoofdprijs is een bezoek aan het Louvre in Parijs. Aan de actie nemen onder meer Groninger Museum, Eindhoven Museum, Museum Het Valkhof en Limburgs Museum deel.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


FMCG-consumptie groeit, prijzen stijgen

24/11/2017

Voor dagelijkse producten als voeding, verzorging en huishoudproducten stegen de verkoopprijzen voor de Europese consumenten met 2,5% in het derde kwartaal van 2017. De sterkste stijging in vier jaar.

Dure cognacs van Rémy Cointreau doet het goed in Azië

23/11/2017

De Franse drankengroep Rémy Cointreau pakt uit met uitstekende cijfers: vooral de duurdere flessen cognac gaan vlot over de toonbank. Zeker in China, Japan en Singapore is de groei opzienbarend.

Onlineverkoop FMCG verder in de lift

22/11/2017

Volgens nieuwe cijfers van Kantar Worldpanel groeien online boodschappen met 30%, terwijl de totale markt met slechts 1,3% vooruitgaat. E-commerce heeft nu een aandeel van 4,6% in FMCG. Tegen 2025 zal dat 10% zijn, goed voor 145 miljard euro.

Nestlé denkt aan overname Hain Celestial

22/11/2017

Nestlé zou interesse hebben in een overname van Hain Celestial, een Amerikaanse voedingsbedrijf dat zich richt op de productie van natuurlijke en vegetarische voeding. De waarde van het bedrijf wordt op ongeveer 3,5 miljard euro geschat.

Akkoord over arbeidsvoorwaarden bij Unox-fabriek

22/11/2017

De vakbonden, Unilever en Zwanenberg Food Group hebben een akkoord bereikt rond de arbeidsvoorwaarden voor het personeel van de Unox-fabriek in Oss. Unilever verkoopt die fabriek aan Zwanenberg en dat zorgde voor problemen.

Utrecht Centraal krijgt KitKat Chocolatory

21/11/2017

In het station Utrecht Centraal opent eind deze maand een KitKat Chocolatory. Dat is een winkel waar je de bekende snoepreep in heel wat verschillende vormen kan vinden. De pop-up is geopend tot 23 december.

Back to top