Lidl geeft kortingen met behulp van stappenteller | RetailDetail

Lidl geeft kortingen met behulp van stappenteller

Lidl geeft kortingen met behulp van stappenteller

Klanten van Lidl die het nieuwe boek van dieetgoeroe Sonja Bakker kopen in de winkel, krijgen daar nu een gratis stappenteller bij. Via die stappenteller kunnen ze ook nog eens kortingen krijgen op bepaalde producten.

Gratis app

Klanten die de komende periode 70.000 stappen verzamelen krijgen bijvoorbeeld korting op muesli. Slagen ze er in om 100.000 stappen bij elkaar te krijgen, dan krijgen ze ook een coupon voor volkorenbrood. De stappen worden geteld met behulp van de stappenteller en een gratis app die iedereen kan downloaden.


De nieuwe actie loopt samen met de verkoop van het nieuwe boek van Sonja Bakker, dat sinds kort te koop is bij Lidl. De discountketen werkt al sinds 2012 met Bakker samen en verkoopt onder andere alle ingrediënten voor de recepten die in het boek te vinden zijn.

 

Daarnaast worden er steeds speciale acties opgezet om de lancering van een nieuw boek in de verf te zetten. Zo konden klanten eerder ook al een reis naar Ibiza winnen en konden ze live chatten met Bakker.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Ahold Delhaize start digitaal laboratorium in de VS

22/05/2018

De Amerikaanse tak van Ahold Delhaize richt een nieuw bedrijf op dat zich toespitst op digitale innovatie: Peapod Digital Labs wordt een laboratorium voor nieuwe strategieën op het gebied van digitalisering, e-commerce en personalisatie. 

Carrefour en Tencent openen hightechwinkel in Shanghai

22/05/2018

In het zopas geopende winkelconcept ‘Le Marché’, het eerste resultaat van het recente partnership tussen Carrefour en Tencent, kunnen klanten betalen via gezichtsherkenning aan onbemande check-outs.

Holland & Barrett wil veganistische winkels openen

17/05/2018

De Britse gezondheidsketen Holland & Barrett (in de Benelux vroeger Essenza) plant volledig veganistische winkels te openen. Dat is immers een trend waar de keten op moet inpikken, vindt CEO Peter Aldis.

Nestlé op dieet: snoeit verder in suiker, vet en zout

17/05/2018

Nestlé wil nog meer gaan snijden in de suiker-, zout- en vetgehaltes van zijn producten. Zo wil het voedingsconcern inspelen op de wereldwijde vraag naar gezondere voeding.

Jumbo opent zijn vierde Jumbo Foodmarkt

17/05/2018

Vijf jaar na de opening van de allereerste Jumbo Foodmarkt (in Breda), heeft Jumbo in de Utrechtse wijk Leidsche Rijn zijn vierde foodmarkt geopend. Het is meteen de grootste supermarkt van de regio Utrecht.

Analyse: Zes redenen waarom grote merken onder druk staan

17/05/2018

Wereldmerken ondervinden steeds meer concurrentie van kleine, lokale spelers. Volgens sommige waarnemers zijn de gouden jaren van de merken zelfs voorbij. Misschien voorbarig, maar enkele trends tekenen zich toch af.