Lidl geeft kortingen met behulp van stappenteller | RetailDetail

Lidl geeft kortingen met behulp van stappenteller

Lidl geeft kortingen met behulp van stappenteller

Klanten van Lidl die het nieuwe boek van dieetgoeroe Sonja Bakker kopen in de winkel, krijgen daar nu een gratis stappenteller bij. Via die stappenteller kunnen ze ook nog eens kortingen krijgen op bepaalde producten.

Gratis app

Klanten die de komende periode 70.000 stappen verzamelen krijgen bijvoorbeeld korting op muesli. Slagen ze er in om 100.000 stappen bij elkaar te krijgen, dan krijgen ze ook een coupon voor volkorenbrood. De stappen worden geteld met behulp van de stappenteller en een gratis app die iedereen kan downloaden.


De nieuwe actie loopt samen met de verkoop van het nieuwe boek van Sonja Bakker, dat sinds kort te koop is bij Lidl. De discountketen werkt al sinds 2012 met Bakker samen en verkoopt onder andere alle ingrediënten voor de recepten die in het boek te vinden zijn.

 

Daarnaast worden er steeds speciale acties opgezet om de lancering van een nieuw boek in de verf te zetten. Zo konden klanten eerder ook al een reis naar Ibiza winnen en konden ze live chatten met Bakker.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Carrefour gaat So.bio met overname Franse bioketen

20/07/2018

Carrefour onthult zijn biologische ambities met de overname van So.bio, een lokale bioketen met acht winkels in het zuidwesten van Frankrijk. De keten wil graag nationale dekking krijgen.

Meer omzet, minder winst voor Sligro

19/07/2018

In de eerste helft van het jaar steeg de omzet van Sligro Food Group met 11% tot 1,1 miljard euro, maar de nettowinst daalde van 26 miljoen naar 25 miljoen euro.

Illy wordt opgevrijd door Douwe Egberts en Nestlé

18/07/2018

Er komt voorlopig geen einde aan de consolidatiebewegingen in de koffiesector. Zowel JAB als Nestlé tonen interesse in het Italiaanse Illycaffè, maar het is niet zeker of de familie het bedrijf wil verkopen.

Kweekvlees tegen 2021 in de winkel?

18/07/2018

De commercialisering van laboratoriumvlees komt een stap dichterbij. Pionier Mosa Meat heeft 7,5 miljoen euro opgehaald voor de bouw van een fabriek die binnen drie jaar een betaalbaar product op de markt zal brengen.

Aldi zet in op hernieuwbare energie

17/07/2018

Aldi Nord publiceerde zopas een ambitieus internationaal klimaatbeleid: de retailer wil de uitstoot van broeikasgassen met 40% terugdringen tegen 2021 en onthult in zijn tweede duurzaamheidsrapport enkele sprekende cijfers.

Nog flink wat groeipotentieel voor discounters in West-Europa

16/07/2018

Ondanks overbewinkeling in heel wat Europese markten plannen discounters tegen 2023 tien miljoen vierkante meter bijkomende winkeloppervlakte op het continent. Ook in zogenaamd verzadigde markten als de Duitse en de Britse liggen er mooie groeikansen, meent LZ Retailytics.