Lidl lanceert eigen premium sportmerk

Lidl lanceert eigen premium sportmerk

Lidl lanceert eigen premium sportmerk

Discounter Lidl lanceert onder de merknaam Crivit Pro een volledige collectie sportkledij, met zowel gewone kledingstukken als loopschoenen. De collectie zal vanaf 3 oktober te vinden zijn in de winkels en de webshop van Lidl.

Minder dan 30 euro

De loopschoenen van Crivit Pro zijn verkrijgbaar voor een prijs van 29,99 euro en zijn daarmee ook meteen de duurste stukken van de hele collectie. “Het ligt niet voor de hand om een premiummerk sportkledij en loopschoenen te lanceren aan scherpe prijzen zonder dat het aan kwaliteit of comfort inboet. Met Crivit Pro slagen we erin om een volwaardig assortiment sportkleding aan te bieden waarvan geen enkel stuk meer dan 30 euro kost”, aldus woordvoerster Isabelle Colbrandt.

 

“Deze premiumcollectie kadert in de ambitie van Lidl om haar klanten te ondersteunen in het kiezen voor een gezonde levensstijl waarvan beweging en gezonde voeding de kern uitmaken”, klinkt het verder. De collectie bestaat uit sportshirts, sportjassen, mutsen, handschoenen, loopschoenen en meer.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Eerste gezonde eetmuur in Amsterdam

13/07/2018

Eind augustus opent in de Kinkerstraat van Amsterdam de Health Food Wall. Goed nieuws voor de liefhebbers van gezonde voeding die een salade boven een kroket verkiezen.

Starbucks wil af van plastic rietjes

12/07/2018

De Amerikaanse koffieketen Starbucks doet vanaf 2020 plastic rietjes in de ban. Een kleine stap voor de koffiefan, maar een grote stap voor het milieu: de koffiegigant gebruikt immers wereldwijd zo’n miljard rietjes per jaar.

AB InBev in tandem met Turkse Efes op Russische markt

12/07/2018

Om het tanende succes op de Russische markt te counteren, heeft AB InBev zijn actitviteiten in het land van Vladimir Poetin ondergebracht in een joint venture met het Turkse Anadolu Efes.

Ondernemers akkoord met einde Emté

11/07/2018

De ondernemers van Emté hebben de overgang van hun keten naar Coop en Jumbo na een stemming goedgekeurd. Waarschijnlijk zullen alle partners de overeenkomst spoedig ondertekenen.

Jumbo Groep Holding stelt nieuwe directieleden aan

11/07/2018

Jumbo Groep Holding, het bedrijf achter supermarktketen Jumbo, maakte vandaag een aantal wissels bekend in de eigen directie. Jumbo België krijgt Peter Isaac als algemeen directeur, La Place neemt afscheid van Bart van den Nieuwenhof.

Pepsico dankt stijgende omzet aan snacks

10/07/2018

Dranken- en snackreus Pepsico boekte in het tweede kwartaal van dit jaar een lichte omzetstijging van 2,4%. Dat was echter niet te merken aan de nettowinst, die 14% lager uitviel als gevolg van de globale belastinglast.