Lidl lanceert eigen premium sportmerk

Lidl lanceert eigen premium sportmerk

Lidl lanceert eigen premium sportmerk

Discounter Lidl lanceert onder de merknaam Crivit Pro een volledige collectie sportkledij, met zowel gewone kledingstukken als loopschoenen. De collectie zal vanaf 3 oktober te vinden zijn in de winkels en de webshop van Lidl.

Minder dan 30 euro

De loopschoenen van Crivit Pro zijn verkrijgbaar voor een prijs van 29,99 euro en zijn daarmee ook meteen de duurste stukken van de hele collectie. “Het ligt niet voor de hand om een premiummerk sportkledij en loopschoenen te lanceren aan scherpe prijzen zonder dat het aan kwaliteit of comfort inboet. Met Crivit Pro slagen we erin om een volwaardig assortiment sportkleding aan te bieden waarvan geen enkel stuk meer dan 30 euro kost”, aldus woordvoerster Isabelle Colbrandt.

 

“Deze premiumcollectie kadert in de ambitie van Lidl om haar klanten te ondersteunen in het kiezen voor een gezonde levensstijl waarvan beweging en gezonde voeding de kern uitmaken”, klinkt het verder. De collectie bestaat uit sportshirts, sportjassen, mutsen, handschoenen, loopschoenen en meer.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Ahold Delhaize start digitaal laboratorium in de VS

22/05/2018

De Amerikaanse tak van Ahold Delhaize richt een nieuw bedrijf op dat zich toespitst op digitale innovatie: Peapod Digital Labs wordt een laboratorium voor nieuwe strategieën op het gebied van digitalisering, e-commerce en personalisatie. 

Carrefour en Tencent openen hightechwinkel in Shanghai

22/05/2018

In het zopas geopende winkelconcept ‘Le Marché’, het eerste resultaat van het recente partnership tussen Carrefour en Tencent, kunnen klanten betalen via gezichtsherkenning aan onbemande check-outs.

Holland & Barrett wil veganistische winkels openen

17/05/2018

De Britse gezondheidsketen Holland & Barrett (in de Benelux vroeger Essenza) plant volledig veganistische winkels te openen. Dat is immers een trend waar de keten op moet inpikken, vindt CEO Peter Aldis.

Nestlé op dieet: snoeit verder in suiker, vet en zout

17/05/2018

Nestlé wil nog meer gaan snijden in de suiker-, zout- en vetgehaltes van zijn producten. Zo wil het voedingsconcern inspelen op de wereldwijde vraag naar gezondere voeding.

Jumbo opent zijn vierde Jumbo Foodmarkt

17/05/2018

Vijf jaar na de opening van de allereerste Jumbo Foodmarkt (in Breda), heeft Jumbo in de Utrechtse wijk Leidsche Rijn zijn vierde foodmarkt geopend. Het is meteen de grootste supermarkt van de regio Utrecht.

Analyse: Zes redenen waarom grote merken onder druk staan

17/05/2018

Wereldmerken ondervinden steeds meer concurrentie van kleine, lokale spelers. Volgens sommige waarnemers zijn de gouden jaren van de merken zelfs voorbij. Misschien voorbarig, maar enkele trends tekenen zich toch af.