Lidl opent beachclub in Middelkerke | RetailDetail

Lidl opent beachclub in Middelkerke

Lidl opent beachclub in Middelkerke
#LidlBeach

Gedurende vier dagen laat Lidl de consumenten proeven van de zomer, in een pop-upwinkel aan het strand. Bovendien gaat de retailer nu ook van start op Instagram. 

Actief en gezond genieten

Met de keuze voor de beachclub wil Lidl haar productgamma voorstellen tijdens toegankelijke en gratis zomerse activiteiten. “In onze beachhouse tonen we gedurende 4 dagen dat gezond en actief genieten tijdens de zomer helemaal niet duur hoeft te zijn. Een dermatoloog geeft uitleg over de juiste zonnebescherming, we gaan aan de slag met vers fruit om gezonde smoothies te maken. De iets actievere strandliefhebber kan zijn of haar evenwicht uittesten tijdens het paddleboarden” , zegt woordvoerder Isabelle Colbrandt.

 

Hieraan koppelt Lidl ook de nodige activiteiten op sociale media. Begin mei 2017 overschreed de keten de kaap van 400.000 volgers op Facebook. Daarmee is Lidl Facebookkampioen onder de Belgische supermarkten. De retailer zet sterk in op interactie: Lidl-fans kunnen bijvoorbeeld beslissen welk product er volgende maand in promotie zal staan en zelf de korting meebepalen op bepaalde producten. Nu gaat Lidl van start op Instagram om recepten en andere tips te delen met de klant. 

 

De #LidlBeach Club is open voor het publiek van 25 tot en met 28 mei vanaf 11u aan de Koning Ridderdijk 100 in Westende.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Carrefour gaat So.bio met overname Franse bioketen

20/07/2018

Carrefour onthult zijn biologische ambities met de overname van So.bio, een lokale bioketen met acht winkels in het zuidwesten van Frankrijk. De keten wil graag nationale dekking krijgen.

Meer omzet, minder winst voor Sligro

19/07/2018

In de eerste helft van het jaar steeg de omzet van Sligro Food Group met 11% tot 1,1 miljard euro, maar de nettowinst daalde van 26 miljoen naar 25 miljoen euro.

Illy wordt opgevrijd door Douwe Egberts en Nestlé

18/07/2018

Er komt voorlopig geen einde aan de consolidatiebewegingen in de koffiesector. Zowel JAB als Nestlé tonen interesse in het Italiaanse Illycaffè, maar het is niet zeker of de familie het bedrijf wil verkopen.

Kweekvlees tegen 2021 in de winkel?

18/07/2018

De commercialisering van laboratoriumvlees komt een stap dichterbij. Pionier Mosa Meat heeft 7,5 miljoen euro opgehaald voor de bouw van een fabriek die binnen drie jaar een betaalbaar product op de markt zal brengen.

Aldi zet in op hernieuwbare energie

17/07/2018

Aldi Nord publiceerde zopas een ambitieus internationaal klimaatbeleid: de retailer wil de uitstoot van broeikasgassen met 40% terugdringen tegen 2021 en onthult in zijn tweede duurzaamheidsrapport enkele sprekende cijfers.

Nog flink wat groeipotentieel voor discounters in West-Europa

16/07/2018

Ondanks overbewinkeling in heel wat Europese markten plannen discounters tegen 2023 tien miljoen vierkante meter bijkomende winkeloppervlakte op het continent. Ook in zogenaamd verzadigde markten als de Duitse en de Britse liggen er mooie groeikansen, meent LZ Retailytics.