Lidl start in Verenigd Koninkrijk met online ledenruimte | RetailDetail

Lidl start in Verenigd Koninkrijk met online ledenruimte

Lidl start in Verenigd Koninkrijk met online ledenruimte

Discounter Lidl start in het Verenigd Koninkrijk met My Lidl, een online dienst waar klanten zich kunnen inschrijven voor exclusieve content, reviews kunnen achter laten of kunnen deelnemen aan gesprekken op een forum.

Producten testen

Bovendien kunnen leden van My Lidl ook deelnemen aan verschillende wedstrijden en zullen er regelmatig producten uitgetest worden met behulp van de leden. Daarnaast zal Lidl er zelf ook een blog verzorgen. Leden van My Lidl zullen op de website ook het laatste nieuws rond Lidl kunnen vinden , met daarnaast exclusieve content van chef-kok Kevin Love.

 

“We zijn heel blij met de lancering van onze nieuwe online community My Lidl voor het grote publiek en we verwelkomen ook alle nieuwe leden. Het platform is gemaakt voor onze trouwe Lidlers en maakt het mogelijk om te chatten, productreviews achter te laten en up-to-date te blijven met al het nieuws van het bedrijf”, zegt een woordvoerster van Lidl aan Marketing Week.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Betalen met Appie bij Albert Heijn

15/06/2018

In Haarlem en Utrecht kunnen shoppers deze zomer bij Albert Heijn betalen met hun Appie-app.  De komende drie maanden voert de keten er een test met kassaloos shoppen, waarbij klanten met de app boodschappen scannen en betalen.

Jumbo richt Belgische vennootschap op

13/06/2018

De Nederlandse supermarktketen Jumbo lijkt nu echt op weg naar België: ze heeft immers recent in Antwerpen de vennootschap bvba Jumbo België opgericht.

Carrefour in zee met Google

12/06/2018

De digitale transformatie van retailgroep Carrefour komt in een versnelling door een partnerschap met Google. Franse consumenten zullen kennismaken met nieuwe retailmodellen en koopervaringen, zegt de retailer.

Nieuw etiket Albert Heijn toont toegevoegde suikers

11/06/2018

Albert Heijn wil transparanter communiceren over de voedingswaarde van zijn huismerken: een nieuw etiket biedt meer informatie. Bovendien start de retailer een suikercampagne en haalt een miljard suikerklontjes uit zijn producten.  

Bavaria wordt Swinkels Family Brewers

11/06/2018

Brouwerijgroep Bavaria (bekend van bieren als Bavaria, Swinckels, Palm en Rodenbach) kiest voor "een nieuwe naam die beter past bij de grote verscheidenheid aan merken die ze produceert": de groep neemt de naam van de eigenaarsfamilie, Swinkels, aan.

Alliantie tussen Carrefour en Système U is een feit

11/06/2018

Carrefour en Système U starten een vijfjarig partnership voor de inkoop van grote nationale en internationale merken. De samenwerking moet ook de Franse landbouwsector ten goede komen, zeggen de betrokkenen.