Lidl toont skicollectie in Brusselse pop-up | RetailDetail

Lidl toont skicollectie in Brusselse pop-upwinkel

Lidl toont skicollectie in Brusselse pop-upwinkel

Discountketen Lidl heeft in de Brusselse Dansaertstraat de pop-upwinkel #LidlSki geopend. Bezoekers kunnen daar de skicollectie van Lidl ontdekken, die bestaat uit een aantal stukken skikledij en –accessoires.

Maximaal 55 euro

De collectie mikt zowel op consumenten die op zoek zijn naar vrijetijd winterkleding als de actieve wintersporter. “Wij willen dat iedereen in onze skicollectie zijn gading vindt, van de shopper die enkel op zoek is naar een degelijke winterjas tot de professionele skiër,” aldus woordvoerster Isabelle Colbrandt.

 

De prijzen van de collectie worden zo laag mogelijk gehouden: bepaalde accessoires zijn er al te vinden voor minder dan tien euro. “Met #LidlSki slagen we erin om een compleet arsenaal aan kwalitatieve winterkleding en ski-accessoires aan te bieden, waarvan geen enkel stuk meer dan 55 euro kost.”

 

De pop-upwinkel is nog tot en met 26 november te vinden in de Dansaertstraat in het voormalige pand van Marc Jacobs. Vanaf maandag 28 november zal de collectie dan te vinden zijn in alle andere Lidl-filialen en op de webshop van de keten.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Carrefour gaat So.bio met overname Franse bioketen

20/07/2018

Carrefour onthult zijn biologische ambities met de overname van So.bio, een lokale bioketen met acht winkels in het zuidwesten van Frankrijk. De keten wil graag nationale dekking krijgen.

Meer omzet, minder winst voor Sligro

19/07/2018

In de eerste helft van het jaar steeg de omzet van Sligro Food Group met 11% tot 1,1 miljard euro, maar de nettowinst daalde van 26 miljoen naar 25 miljoen euro.

Illy wordt opgevrijd door Douwe Egberts en Nestlé

18/07/2018

Er komt voorlopig geen einde aan de consolidatiebewegingen in de koffiesector. Zowel JAB als Nestlé tonen interesse in het Italiaanse Illycaffè, maar het is niet zeker of de familie het bedrijf wil verkopen.

Kweekvlees tegen 2021 in de winkel?

18/07/2018

De commercialisering van laboratoriumvlees komt een stap dichterbij. Pionier Mosa Meat heeft 7,5 miljoen euro opgehaald voor de bouw van een fabriek die binnen drie jaar een betaalbaar product op de markt zal brengen.

Aldi zet in op hernieuwbare energie

17/07/2018

Aldi Nord publiceerde zopas een ambitieus internationaal klimaatbeleid: de retailer wil de uitstoot van broeikasgassen met 40% terugdringen tegen 2021 en onthult in zijn tweede duurzaamheidsrapport enkele sprekende cijfers.

Nog flink wat groeipotentieel voor discounters in West-Europa

16/07/2018

Ondanks overbewinkeling in heel wat Europese markten plannen discounters tegen 2023 tien miljoen vierkante meter bijkomende winkeloppervlakte op het continent. Ook in zogenaamd verzadigde markten als de Duitse en de Britse liggen er mooie groeikansen, meent LZ Retailytics.