Lidl toont skicollectie in Brusselse pop-up | RetailDetail

Lidl toont skicollectie in Brusselse pop-upwinkel

Lidl toont skicollectie in Brusselse pop-upwinkel

Discountketen Lidl heeft in de Brusselse Dansaertstraat de pop-upwinkel #LidlSki geopend. Bezoekers kunnen daar de skicollectie van Lidl ontdekken, die bestaat uit een aantal stukken skikledij en –accessoires.

Maximaal 55 euro

De collectie mikt zowel op consumenten die op zoek zijn naar vrijetijd winterkleding als de actieve wintersporter. “Wij willen dat iedereen in onze skicollectie zijn gading vindt, van de shopper die enkel op zoek is naar een degelijke winterjas tot de professionele skiër,” aldus woordvoerster Isabelle Colbrandt.

 

De prijzen van de collectie worden zo laag mogelijk gehouden: bepaalde accessoires zijn er al te vinden voor minder dan tien euro. “Met #LidlSki slagen we erin om een compleet arsenaal aan kwalitatieve winterkleding en ski-accessoires aan te bieden, waarvan geen enkel stuk meer dan 55 euro kost.”

 

De pop-upwinkel is nog tot en met 26 november te vinden in de Dansaertstraat in het voormalige pand van Marc Jacobs. Vanaf maandag 28 november zal de collectie dan te vinden zijn in alle andere Lidl-filialen en op de webshop van de keten.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Holland & Barrett wil veganistische winkels openen

17/05/2018

De Britse gezondheidsketen Holland & Barrett (in de Benelux vroeger Essenza) plant volledig veganistische winkels te openen. Dat is immers een trend waar de keten op moet inpikken, vindt CEO Peter Aldis.

Nestlé op dieet: snoeit verder in suiker, vet en zout

17/05/2018

Nestlé wil nog meer gaan snijden in de suiker-, zout- en vetgehaltes van zijn producten. Zo wil het voedingsconcern inspelen op de wereldwijde vraag naar gezondere voeding.

Jumbo opent zijn vierde Jumbo Foodmarkt

17/05/2018

Vijf jaar na de opening van de allereerste Jumbo Foodmarkt (in Breda), heeft Jumbo in de Utrechtse wijk Leidsche Rijn zijn vierde foodmarkt geopend. Het is meteen de grootste supermarkt van de regio Utrecht.

Analyse: Zes redenen waarom grote merken onder druk staan

17/05/2018

Wereldmerken ondervinden steeds meer concurrentie van kleine, lokale spelers. Volgens sommige waarnemers zijn de gouden jaren van de merken zelfs voorbij. Misschien voorbarig, maar enkele trends tekenen zich toch af.

Coca-Cola blijft sterkste wereldmerk, lokale merken groeien

17/05/2018

Coca-Cola, Colgate en Maggi zijn wereldwijd de populairste FMCG-merken, blijkt uit een nieuw rapport van Kantar Worldpanel. Lokale merken knabbelen echter aan het marktaandeel van de grote jongens.

Extra korting voor Amazon Prime-leden bij Whole Foods

17/05/2018

Amazon Prime-leden krijgen een extra korting op honderden producten bij Whole Foods, de supermarktketen die sinds juni in handen is van de Amerikaanse e-commercegigant. Achter de toenadering zit een duidelijke strategie, zeggen specialisten.