Made in 030 opent pop-upwinkel met Utrechtse streekproducten | RetailDetail

Made in 030 opent pop-upwinkel met Utrechtse streekproducten

Made in 030 opent pop-upwinkel met Utrechtse streekproducten

In de pop-upwinkel van The Brand Store opent Made in 030 een winkel waar streekproducten uit Utrecht verkocht zullen worden.

Lokale producten promoten

Het platform werd eind vorig jaar gelanceerd en mag sindsdien rekenen op veel aandacht. "We wisten dat er veel aandacht was voor lokale producten, maar de animo voor Made in 030 was ver boven verwachting", aldus initiatiefnemer Joram Dees.

 

In de pop-upwinkel zullen producten van Brouwerij Maximus, Banketbakkerij Theo Blom, Mesjokke en De Tafel verkocht worden. Er is ook een postkaartenset te vinden met beroemde Utrechtse producten op. Alles staat dan ook in het teken van eten en drinken in de winkel die is geopend van 1 tot en met 14 april.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Carrefour gaat So.bio met overname Franse bioketen

20/07/2018

Carrefour onthult zijn biologische ambities met de overname van So.bio, een lokale bioketen met acht winkels in het zuidwesten van Frankrijk. De keten wil graag nationale dekking krijgen.

Meer omzet, minder winst voor Sligro

19/07/2018

In de eerste helft van het jaar steeg de omzet van Sligro Food Group met 11% tot 1,1 miljard euro, maar de nettowinst daalde van 26 miljoen naar 25 miljoen euro.

Illy wordt opgevrijd door Douwe Egberts en Nestlé

18/07/2018

Er komt voorlopig geen einde aan de consolidatiebewegingen in de koffiesector. Zowel JAB als Nestlé tonen interesse in het Italiaanse Illycaffè, maar het is niet zeker of de familie het bedrijf wil verkopen.

Kweekvlees tegen 2021 in de winkel?

18/07/2018

De commercialisering van laboratoriumvlees komt een stap dichterbij. Pionier Mosa Meat heeft 7,5 miljoen euro opgehaald voor de bouw van een fabriek die binnen drie jaar een betaalbaar product op de markt zal brengen.

Aldi zet in op hernieuwbare energie

17/07/2018

Aldi Nord publiceerde zopas een ambitieus internationaal klimaatbeleid: de retailer wil de uitstoot van broeikasgassen met 40% terugdringen tegen 2021 en onthult in zijn tweede duurzaamheidsrapport enkele sprekende cijfers.

Nog flink wat groeipotentieel voor discounters in West-Europa

16/07/2018

Ondanks overbewinkeling in heel wat Europese markten plannen discounters tegen 2023 tien miljoen vierkante meter bijkomende winkeloppervlakte op het continent. Ook in zogenaamd verzadigde markten als de Duitse en de Britse liggen er mooie groeikansen, meent LZ Retailytics.