Meir krijgt grootste Panos van Antwerpen | RetailDetail

Meir krijgt grootste Panos van Antwerpen

Meir krijgt grootste Panos van Antwerpen

Op de Meir heeft broodjesketen Panos haar grootste vestiging van Antwerpen geopend. Daarbij werd er gebruik gemaakt van een volledig nieuwe huisstijl. De broodjeszaak biedt plaats aan meer dan 200 bezoekers.

Koffiehoek

Panos had eerder al een vestiging in de Antwerpse winkelstraat, maar dat pand voldeed niet meer aan de noden van de keten. Panos wilde vooral meer zitplaatsen aanbieden en besloot daarom te verhuizen. “We zien de Meir als de ideale locatie voor onze nieuwe flagshipstore. Het is de eerste vestiging die wordt ingericht volgens ons nieuwe huisconcept. We creëerden een speciale koffiehoek en leggen de nadruk op het artisanale”, zegt nationaal clustermanager Steven Notelaers aan Gazet van Antwerpen.

 

Met de inrichting van een speciale koffiehoek hoopt Panos ook na de middag klanten naar de nieuwe vestiging te lokken. “Tot hiertoe waren we vooral ’s morgens en ’s middags populair.” De nieuwe Panos is gespreid over twee verdiepingen, waar momenteel ongeveer 150 klanten terecht kunnen. Binnenkort komt er ook nog een groot terras, waardoor de capaciteit stijgt naar 200 zitplaatsen. In totaal zijn er een twintigtal medewerkers aan de slag.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Meer omzet, minder winst voor Sligro

19/07/2018

In de eerste helft van het jaar steeg de omzet van Sligro Food Group met 11% tot 1,1 miljard euro, maar de nettowinst daalde van 26 miljoen naar 25 miljoen euro.

Illy wordt opgevrijd door Douwe Egberts en Nestlé

18/07/2018

Er komt voorlopig geen einde aan de consolidatiebewegingen in de koffiesector. Zowel JAB als Nestlé tonen interesse in het Italiaanse Illycaffè, maar het is niet zeker of de familie het bedrijf wil verkopen.

Kweekvlees tegen 2021 in de winkel?

18/07/2018

De commercialisering van laboratoriumvlees komt een stap dichterbij. Pionier Mosa Meat heeft 7,5 miljoen euro opgehaald voor de bouw van een fabriek die binnen drie jaar een betaalbaar product op de markt zal brengen.

Aldi zet in op hernieuwbare energie

17/07/2018

Aldi Nord publiceerde zopas een ambitieus internationaal klimaatbeleid: de retailer wil de uitstoot van broeikasgassen met 40% terugdringen tegen 2021 en onthult in zijn tweede duurzaamheidsrapport enkele sprekende cijfers.

Nog flink wat groeipotentieel voor discounters in West-Europa

16/07/2018

Ondanks overbewinkeling in heel wat Europese markten plannen discounters tegen 2023 tien miljoen vierkante meter bijkomende winkeloppervlakte op het continent. Ook in zogenaamd verzadigde markten als de Duitse en de Britse liggen er mooie groeikansen, meent LZ Retailytics.

Delhaize-café siert hoofdkantoor Ahold Delhaize

16/07/2018

Sinds kort is het merk Delhaize sterker aanwezig op het hoofdkantoor van Ahold Delhaize in Zaandam: de retailer opende er een café dat versierd is met stukken uit de rijke geschiedenis van De Leeuw.