Meir krijgt grootste Panos van Antwerpen | RetailDetail

Meir krijgt grootste Panos van Antwerpen

Meir krijgt grootste Panos van Antwerpen

Op de Meir heeft broodjesketen Panos haar grootste vestiging van Antwerpen geopend. Daarbij werd er gebruik gemaakt van een volledig nieuwe huisstijl. De broodjeszaak biedt plaats aan meer dan 200 bezoekers.

Koffiehoek

Panos had eerder al een vestiging in de Antwerpse winkelstraat, maar dat pand voldeed niet meer aan de noden van de keten. Panos wilde vooral meer zitplaatsen aanbieden en besloot daarom te verhuizen. “We zien de Meir als de ideale locatie voor onze nieuwe flagshipstore. Het is de eerste vestiging die wordt ingericht volgens ons nieuwe huisconcept. We creëerden een speciale koffiehoek en leggen de nadruk op het artisanale”, zegt nationaal clustermanager Steven Notelaers aan Gazet van Antwerpen.

 

Met de inrichting van een speciale koffiehoek hoopt Panos ook na de middag klanten naar de nieuwe vestiging te lokken. “Tot hiertoe waren we vooral ’s morgens en ’s middags populair.” De nieuwe Panos is gespreid over twee verdiepingen, waar momenteel ongeveer 150 klanten terecht kunnen. Binnenkort komt er ook nog een groot terras, waardoor de capaciteit stijgt naar 200 zitplaatsen. In totaal zijn er een twintigtal medewerkers aan de slag.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Ahold Delhaize start digitaal laboratorium in de VS

22/05/2018

De Amerikaanse tak van Ahold Delhaize richt een nieuw bedrijf op dat zich toespitst op digitale innovatie: Peapod Digital Labs wordt een laboratorium voor nieuwe strategieën op het gebied van digitalisering, e-commerce en personalisatie. 

Carrefour en Tencent openen hightechwinkel in Shanghai

22/05/2018

In het zopas geopende winkelconcept ‘Le Marché’, het eerste resultaat van het recente partnership tussen Carrefour en Tencent, kunnen klanten betalen via gezichtsherkenning aan onbemande check-outs.

Holland & Barrett wil veganistische winkels openen

17/05/2018

De Britse gezondheidsketen Holland & Barrett (in de Benelux vroeger Essenza) plant volledig veganistische winkels te openen. Dat is immers een trend waar de keten op moet inpikken, vindt CEO Peter Aldis.

Nestlé op dieet: snoeit verder in suiker, vet en zout

17/05/2018

Nestlé wil nog meer gaan snijden in de suiker-, zout- en vetgehaltes van zijn producten. Zo wil het voedingsconcern inspelen op de wereldwijde vraag naar gezondere voeding.

Jumbo opent zijn vierde Jumbo Foodmarkt

17/05/2018

Vijf jaar na de opening van de allereerste Jumbo Foodmarkt (in Breda), heeft Jumbo in de Utrechtse wijk Leidsche Rijn zijn vierde foodmarkt geopend. Het is meteen de grootste supermarkt van de regio Utrecht.

Analyse: Zes redenen waarom grote merken onder druk staan

17/05/2018

Wereldmerken ondervinden steeds meer concurrentie van kleine, lokale spelers. Volgens sommige waarnemers zijn de gouden jaren van de merken zelfs voorbij. Misschien voorbarig, maar enkele trends tekenen zich toch af.