Met RetailDetail naar Fico Eataly World in Bologna | RetailDetail

Met RetailDetail naar Fico Eataly World in Bologna

Met RetailDetail naar Fico Eataly World in Bologna
Fico Eataly World

Foodretail is continu in beweging, bijblijven is de boodschap. In Italië ligt de inspiratie voor het rapen. Stap met retailexpert Jorg Snoeck op het vliegtuig en laat je gedurende drie dagen onderdompelen in de Italiaanse foodwereld.


Hoe gaan we je inspireren?

Tijdens een boeiend driedaags programma bezoeken we onder andere het indrukwekkende Fico Eataly World, het nieuwste paradepaardje van Eataly. Dit 100.000 m² grote belevingspark biedt de overtreffende trap van authentieke Italiaanse foodbeleving!
 

We trekken ook de bruisende stad Bologna in. Ervaar vernieuwende concepten, proef unieke producten. Bij het Future Food Institute leren we alles over innovatie in foodretail.
 

Maar niet alleen op retailgebied halen we alles uit de kast. Ook de eet- en overnachtingsplekken zullen de verwachtingen overtreffen.

 

Wat mag je verwachten?

  • Een ontspannen en onvergetelijke ervaring: drie dagen vol foodinspiratie, gezelligheid en kennisvergroting.

  • Netwerken met een selecte groep van retailers en foodexperts (c-level).

  • Deskundige begeleiding door retailexpert Jorg Snoeck (RetailDetail) die bij elk concept zal duiden welke trends er spelen.

  • Datum: 6-8 Juni
     

Inschrijven kan via info@retaildetail.be. Wees er snel bij, plaatsen zijn beperkt!

 

 

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Holland & Barrett wil veganistische winkels openen

17/05/2018

De Britse gezondheidsketen Holland & Barrett (in de Benelux vroeger Essenza) plant volledig veganistische winkels te openen. Dat is immers een trend waar de keten op moet inpikken, vindt CEO Peter Aldis.

Nestlé op dieet: snoeit verder in suiker, vet en zout

17/05/2018

Nestlé wil nog meer gaan snijden in de suiker-, zout- en vetgehaltes van zijn producten. Zo wil het voedingsconcern inspelen op de wereldwijde vraag naar gezondere voeding.

Jumbo opent zijn vierde Jumbo Foodmarkt

17/05/2018

Vijf jaar na de opening van de allereerste Jumbo Foodmarkt (in Breda), heeft Jumbo in de Utrechtse wijk Leidsche Rijn zijn vierde foodmarkt geopend. Het is meteen de grootste supermarkt van de regio Utrecht.

Analyse: Zes redenen waarom grote merken onder druk staan

17/05/2018

Wereldmerken ondervinden steeds meer concurrentie van kleine, lokale spelers. Volgens sommige waarnemers zijn de gouden jaren van de merken zelfs voorbij. Misschien voorbarig, maar enkele trends tekenen zich toch af.

Coca-Cola blijft sterkste wereldmerk, lokale merken groeien

17/05/2018

Coca-Cola, Colgate en Maggi zijn wereldwijd de populairste FMCG-merken, blijkt uit een nieuw rapport van Kantar Worldpanel. Lokale merken knabbelen echter aan het marktaandeel van de grote jongens.

Extra korting voor Amazon Prime-leden bij Whole Foods

17/05/2018

Amazon Prime-leden krijgen een extra korting op honderden producten bij Whole Foods, de supermarktketen die sinds juni in handen is van de Amerikaanse e-commercegigant. Achter de toenadering zit een duidelijke strategie, zeggen specialisten.