Nathalie Dusart nieuwe algemeen directeur Bonduelle Fresh Benelux en Frankrijk | RetailDetail

Nathalie Dusart nieuwe algemeen directeur Bonduelle Fresh Benelux en Frankrijk

Nathalie Dusart nieuwe algemeen directeur Bonduelle Fresh Benelux en Frankrijk

Nathalie Dusart is benoemd tot de nieuwe algemeen directeur bij Bonduelle Fresh voor de Benelux en Frankrijk. Ze zal daarbij moeten rapporteren aan Pascal Bredeloux, de CEO van Bonduelle Fresh Europa.

Veel ervaring in sector

Dusart heeft al meer dan 20 jaar ervaring in de voedingsector en was voorheen in dienst bij zuivelcoöperatie Sodiaal, waar ze verantwoordelijk was voor de marketing, verkoop en R&D in Frankrijk en Europa.

 

Bonduelle werd in 1853 opgericht in Frankrijk en is voornamelijk gespecialiseerd in blik- en diepvriesgroenten, die het in onze regio onder de eigen naam verkoopt. De voorbije tien jaar wist het sterk te groeien dankzij de overnames van het Canadese Aliments Carrière en het Franse France Champignon. Champignons zijn ondertussen al uitgegroeid tot de tweede belangrijkste groente voor het bedrijf, na suikermaïs.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Carrefour gaat So.bio met overname Franse bioketen

20/07/2018

Carrefour onthult zijn biologische ambities met de overname van So.bio, een lokale bioketen met acht winkels in het zuidwesten van Frankrijk. De keten wil graag nationale dekking krijgen.

Meer omzet, minder winst voor Sligro

19/07/2018

In de eerste helft van het jaar steeg de omzet van Sligro Food Group met 11% tot 1,1 miljard euro, maar de nettowinst daalde van 26 miljoen naar 25 miljoen euro.

Illy wordt opgevrijd door Douwe Egberts en Nestlé

18/07/2018

Er komt voorlopig geen einde aan de consolidatiebewegingen in de koffiesector. Zowel JAB als Nestlé tonen interesse in het Italiaanse Illycaffè, maar het is niet zeker of de familie het bedrijf wil verkopen.

Kweekvlees tegen 2021 in de winkel?

18/07/2018

De commercialisering van laboratoriumvlees komt een stap dichterbij. Pionier Mosa Meat heeft 7,5 miljoen euro opgehaald voor de bouw van een fabriek die binnen drie jaar een betaalbaar product op de markt zal brengen.

Aldi zet in op hernieuwbare energie

17/07/2018

Aldi Nord publiceerde zopas een ambitieus internationaal klimaatbeleid: de retailer wil de uitstoot van broeikasgassen met 40% terugdringen tegen 2021 en onthult in zijn tweede duurzaamheidsrapport enkele sprekende cijfers.

Nog flink wat groeipotentieel voor discounters in West-Europa

16/07/2018

Ondanks overbewinkeling in heel wat Europese markten plannen discounters tegen 2023 tien miljoen vierkante meter bijkomende winkeloppervlakte op het continent. Ook in zogenaamd verzadigde markten als de Duitse en de Britse liggen er mooie groeikansen, meent LZ Retailytics.