Nationale ambities voor maaltijdplatform All Ready | RetailDetail

Nationale ambities voor maaltijdplatform All Ready

Nationale ambities voor maaltijdplatform All Ready

Versemaaltijdenleverancier All Ready wil binnen het jaar een nationale speler worden. Vandaag beperkt de actieradius van het bedrijf zich nog tot de 19 Brusselse gemeenten en Waals en Vlaams-Brabant.  

Gezond en ecologisch

Vanuit de keuken in Sint-Gillis levert het platform verse kant-en-klaarmaaltijden in eenvoudig op te warmen verpakkingen aan huis. Bestellen kan via de website allready.be, waar men kan kiezen uit verschillende formules. Het weekmenu wordt vanaf vier gerechten gratis aan huis geleverd, maar klanten kunnen ook kiezen voor de lunch ‘Same Day’, waarvoor klanten elke dag hun bestelling voor 11 uur kunnen doorgeven. De bestellingen worden dezelfde dag tussen 11u30 en 13u geleverd op kantoor.

 

De prijs per gerecht varieert tussen 8,50 euro en 14,90 euro. Alles wordt geleverd in volledig biologisch afbreekbare verpakkingen met recycleerbaar etiket en deksel. All Ready kiest voor de meest ecologische methode om aan huis te leveren: met de fiets of met de elektrische auto.  

 

All Ready werd opgericht door zakenpartners Frédéric d’Oultremont, Gilles Molitor en François de Meester, die samen ook het cateringbedrijf Great Traiteur runnen. De heren zijn ambitieus: “In een jaar tijd willen we een nationale speler worden. We zijn nog op zoek naar een rendabele én ecologische manier om leveringen binnen heel België te kunnen garanderen. We mikken op de levering van ongeveer 2.000 maaltijden per maand binnen het half jaar.”

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Ahold Delhaize start digitaal laboratorium in de VS

22/05/2018

De Amerikaanse tak van Ahold Delhaize richt een nieuw bedrijf op dat zich toespitst op digitale innovatie: Peapod Digital Labs wordt een laboratorium voor nieuwe strategieën op het gebied van digitalisering, e-commerce en personalisatie. 

Carrefour en Tencent openen hightechwinkel in Shanghai

22/05/2018

In het zopas geopende winkelconcept ‘Le Marché’, het eerste resultaat van het recente partnership tussen Carrefour en Tencent, kunnen klanten betalen via gezichtsherkenning aan onbemande check-outs.

Holland & Barrett wil veganistische winkels openen

17/05/2018

De Britse gezondheidsketen Holland & Barrett (in de Benelux vroeger Essenza) plant volledig veganistische winkels te openen. Dat is immers een trend waar de keten op moet inpikken, vindt CEO Peter Aldis.

Nestlé op dieet: snoeit verder in suiker, vet en zout

17/05/2018

Nestlé wil nog meer gaan snijden in de suiker-, zout- en vetgehaltes van zijn producten. Zo wil het voedingsconcern inspelen op de wereldwijde vraag naar gezondere voeding.

Jumbo opent zijn vierde Jumbo Foodmarkt

17/05/2018

Vijf jaar na de opening van de allereerste Jumbo Foodmarkt (in Breda), heeft Jumbo in de Utrechtse wijk Leidsche Rijn zijn vierde foodmarkt geopend. Het is meteen de grootste supermarkt van de regio Utrecht.

Analyse: Zes redenen waarom grote merken onder druk staan

17/05/2018

Wereldmerken ondervinden steeds meer concurrentie van kleine, lokale spelers. Volgens sommige waarnemers zijn de gouden jaren van de merken zelfs voorbij. Misschien voorbarig, maar enkele trends tekenen zich toch af.