Naturalicious opent sappenwinkel in Amsterdam

Naturalicious opent sappenwinkel in Amsterdam

Naturalicious opent sappenwinkel in Amsterdam

Naturalicious opent deze maand aan de Ferdinand Bolstraat in Amsterdam haar eerste fysieke winkel voor groenten- en fruitsappen. De start-up heeft inmiddels vier eigen winkel-outlets in Londen en begint met onder andere een shop-in-shop in warenhuis Harrods.

 

Ook naar schappen van supermarkten

Naturalicious wil ook met zijn groenten- en fruitsappen naar de supermarkten. Hiervoor ging de onderneming vorige week een samenwerking van vijf jaar aan met Vrumona. De producten gaan via distributie van Vrumona naar de schappen van retail en naar out-of-home, waaronder scholen en bedrijven.

 

De sappen van de start-up, die in juni op de markt kwam, zijn momenteel al online verkrijgbaar. Deze juice- en officeboxen worden in heel Nederland via Post NL gekoeld bezorgd bij consumenten thuis en bedrijven. Naturalicious ontwikkelde samen met Post NL koelboxen voor de bezorging. De onderneming wil de sappen ook aan scholen gaan leveren.

 

Koud geperst en lang houdbaar

Naturalicious produceert sappen van groenten en fruit, die minimaal veertig dagen houdbaar zijn. De producten zijn koudgeperst met de High Pressure Processing-technologie (HPP) en worden daardoor langer houdbaar zonder verhitting of toevoeging van chemicaliën. HPP, een alternatief voor pasteurisatie, is een milde manier van conserveren waardoor smaak, voedingswaarde en textuur van producten blijven behouden.

 

Naturalicous is opgezet door Michel van den Bergh en Tabe Ydo, die tevens aandeelhouders zijn. Ook Nina Storms van World Online en internationaal dranken- en sappenconcern AMC Group in Murcia (Spanje) zijn aandeelhouders en partners. AMC heeft in Nederland een nieuw gebouwde productielocatie in Vlissingen.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Eerste gezonde eetmuur in Amsterdam

13/07/2018

Eind augustus opent in de Kinkerstraat van Amsterdam de Health Food Wall. Goed nieuws voor de liefhebbers van gezonde voeding die een salade boven een kroket verkiezen.

Starbucks wil af van plastic rietjes

12/07/2018

De Amerikaanse koffieketen Starbucks doet vanaf 2020 plastic rietjes in de ban. Een kleine stap voor de koffiefan, maar een grote stap voor het milieu: de koffiegigant gebruikt immers wereldwijd zo’n miljard rietjes per jaar.

AB InBev in tandem met Turkse Efes op Russische markt

12/07/2018

Om het tanende succes op de Russische markt te counteren, heeft AB InBev zijn actitviteiten in het land van Vladimir Poetin ondergebracht in een joint venture met het Turkse Anadolu Efes.

Ondernemers akkoord met einde Emté

11/07/2018

De ondernemers van Emté hebben de overgang van hun keten naar Coop en Jumbo na een stemming goedgekeurd. Waarschijnlijk zullen alle partners de overeenkomst spoedig ondertekenen.

Jumbo Groep Holding stelt nieuwe directieleden aan

11/07/2018

Jumbo Groep Holding, het bedrijf achter supermarktketen Jumbo, maakte vandaag een aantal wissels bekend in de eigen directie. Jumbo België krijgt Peter Isaac als algemeen directeur, La Place neemt afscheid van Bart van den Nieuwenhof.

Pepsico dankt stijgende omzet aan snacks

10/07/2018

Dranken- en snackreus Pepsico boekte in het tweede kwartaal van dit jaar een lichte omzetstijging van 2,4%. Dat was echter niet te merken aan de nettowinst, die 14% lager uitviel als gevolg van de globale belastinglast.