Nespresso lanceert reisconcept van Boutiques | RetailDetail

Nespresso lanceert reisconcept van Boutiques

Nespresso lanceert reisconcept van Boutiques

Het Zwitserse koffiemerk Nespresso lanceert een speciaal travelconcept van zijn Boutique in Amsterdam Schiphol Airport en Utrecht Centraal Station. De eerste twee vestigingen met dat concept openen morgen de deuren.

Zestien vestigingen

“Met deze nieuwe Boutiques kunnen we de honderdduizenden reizigers die dagelijks via Schiphol en Utrecht CS reizen en weinig tijd hebben, snel voorzien van kwaliteitskoffie en de beste persoonlijke service. We zijn dan ook verheugd met deze uitbreiding van ons retailnetwerk, die past in de strategie van Nespresso om het aantal Boutiques op A-locaties in Nederland fors uit te breiden”, zegt algemeen directeur Mark Ruijgrok. Van het oude concept zijn er al veertien vestigingen in Nederland.

 

Met de twee nieuwe locaties wil Nespresso het voor zijn klanten mogelijk maken om capsules te kopen van en naar het werk, zonder daarvoor een omweg te moeten maken. Online bestellingen staan bovendien binnen één uur klaar in een Boutique naar keuze. Bovendien zijn de nieuwe winkels zeven dagen op zeven geopend en hebben ze ruime openingsuren. In Utrecht Centraal Station wordt dan ook de vernieuwde stationshal geopend, waar een grondige verbouwing heeft plaats gevonden.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Holland & Barrett wil veganistische winkels openen

17/05/2018

De Britse gezondheidsketen Holland & Barrett (in de Benelux vroeger Essenza) plant volledig veganistische winkels te openen. Dat is immers een trend waar de keten op moet inpikken, vindt CEO Peter Aldis.

Nestlé op dieet: snoeit verder in suiker, vet en zout

17/05/2018

Nestlé wil nog meer gaan snijden in de suiker-, zout- en vetgehaltes van zijn producten. Zo wil het voedingsconcern inspelen op de wereldwijde vraag naar gezondere voeding.

Jumbo opent zijn vierde Jumbo Foodmarkt

17/05/2018

Vijf jaar na de opening van de allereerste Jumbo Foodmarkt (in Breda), heeft Jumbo in de Utrechtse wijk Leidsche Rijn zijn vierde foodmarkt geopend. Het is meteen de grootste supermarkt van de regio Utrecht.

Analyse: Zes redenen waarom grote merken onder druk staan

17/05/2018

Wereldmerken ondervinden steeds meer concurrentie van kleine, lokale spelers. Volgens sommige waarnemers zijn de gouden jaren van de merken zelfs voorbij. Misschien voorbarig, maar enkele trends tekenen zich toch af.

Coca-Cola blijft sterkste wereldmerk, lokale merken groeien

17/05/2018

Coca-Cola, Colgate en Maggi zijn wereldwijd de populairste FMCG-merken, blijkt uit een nieuw rapport van Kantar Worldpanel. Lokale merken knabbelen echter aan het marktaandeel van de grote jongens.

Extra korting voor Amazon Prime-leden bij Whole Foods

17/05/2018

Amazon Prime-leden krijgen een extra korting op honderden producten bij Whole Foods, de supermarktketen die sinds juni in handen is van de Amerikaanse e-commercegigant. Achter de toenadering zit een duidelijke strategie, zeggen specialisten.