Nespresso lanceert reisconcept van Boutiques | RetailDetail

Nespresso lanceert reisconcept van Boutiques

Nespresso lanceert reisconcept van Boutiques

Het Zwitserse koffiemerk Nespresso lanceert een speciaal travelconcept van zijn Boutique in Amsterdam Schiphol Airport en Utrecht Centraal Station. De eerste twee vestigingen met dat concept openen morgen de deuren.

Zestien vestigingen

“Met deze nieuwe Boutiques kunnen we de honderdduizenden reizigers die dagelijks via Schiphol en Utrecht CS reizen en weinig tijd hebben, snel voorzien van kwaliteitskoffie en de beste persoonlijke service. We zijn dan ook verheugd met deze uitbreiding van ons retailnetwerk, die past in de strategie van Nespresso om het aantal Boutiques op A-locaties in Nederland fors uit te breiden”, zegt algemeen directeur Mark Ruijgrok. Van het oude concept zijn er al veertien vestigingen in Nederland.

 

Met de twee nieuwe locaties wil Nespresso het voor zijn klanten mogelijk maken om capsules te kopen van en naar het werk, zonder daarvoor een omweg te moeten maken. Online bestellingen staan bovendien binnen één uur klaar in een Boutique naar keuze. Bovendien zijn de nieuwe winkels zeven dagen op zeven geopend en hebben ze ruime openingsuren. In Utrecht Centraal Station wordt dan ook de vernieuwde stationshal geopend, waar een grondige verbouwing heeft plaats gevonden.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Carrefour gaat So.bio met overname Franse bioketen

20/07/2018

Carrefour onthult zijn biologische ambities met de overname van So.bio, een lokale bioketen met acht winkels in het zuidwesten van Frankrijk. De keten wil graag nationale dekking krijgen.

Meer omzet, minder winst voor Sligro

19/07/2018

In de eerste helft van het jaar steeg de omzet van Sligro Food Group met 11% tot 1,1 miljard euro, maar de nettowinst daalde van 26 miljoen naar 25 miljoen euro.

Illy wordt opgevrijd door Douwe Egberts en Nestlé

18/07/2018

Er komt voorlopig geen einde aan de consolidatiebewegingen in de koffiesector. Zowel JAB als Nestlé tonen interesse in het Italiaanse Illycaffè, maar het is niet zeker of de familie het bedrijf wil verkopen.

Kweekvlees tegen 2021 in de winkel?

18/07/2018

De commercialisering van laboratoriumvlees komt een stap dichterbij. Pionier Mosa Meat heeft 7,5 miljoen euro opgehaald voor de bouw van een fabriek die binnen drie jaar een betaalbaar product op de markt zal brengen.

Aldi zet in op hernieuwbare energie

17/07/2018

Aldi Nord publiceerde zopas een ambitieus internationaal klimaatbeleid: de retailer wil de uitstoot van broeikasgassen met 40% terugdringen tegen 2021 en onthult in zijn tweede duurzaamheidsrapport enkele sprekende cijfers.

Nog flink wat groeipotentieel voor discounters in West-Europa

16/07/2018

Ondanks overbewinkeling in heel wat Europese markten plannen discounters tegen 2023 tien miljoen vierkante meter bijkomende winkeloppervlakte op het continent. Ook in zogenaamd verzadigde markten als de Duitse en de Britse liggen er mooie groeikansen, meent LZ Retailytics.